17 Οκτωβρίου 2008

Time is dripping...


Σήμερα, κάποιος με ρώτησε τι κάνω γιατί εχω χαθεί...Πέραν του ότι με συγκίνησε επειδή ούτως ή άλλως συγκινούμαι εύκολα αυτή την περίοδο (το γνωστό Party των ορμονών μου feat. ο καιρός που δεν έχει αποφασίσει αν είναι φθινόπωρο εγκλωβισμένο σε σώμα ανοιξιάτικο και βαράτε βιολιτζήδες!) συνειδητοποίησα ότι οι μέρες αν και τεράστιες περνάνε πολύ γρήγορα κι εγω δεν προλαβαίνω να σκεφτώ.

Ας κάνω λοιπόν έναν απολογισμό της εβδομάδας στο πόδι για να δω κι εγω πως είμαι...

Έχω πολλή δουλειά. Στο γραφείο επικρατεί ένας πανικός, ενω πετάγονται νεα μπαλάκια από όλες τις πιθανές πλευρές με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνω να κρυφτώ κάτω από το γραφείο μου. Ως εκ τούτου τα περισσότερα με βρίσκουν κατακούτελα. Συνειδητοποιώ δε ακόμα μια φορά τη δυσκολία του να συν-εργάζεσαι με την οικογένεια καθώς, οσο και να προσπαθείς να το αποτρέψεις, τα οσα συμβαίνουν εντός του γραφείου μεταφέρονται αυτομάτως εκτός ενω τα εκτός γραφείου γίνονται πολύ εύκολα αφορμή για τσακωμούς εντός γραφείου. Κόσμος με τον οποίο συνεργαζόμουν στενά στο παρελθόν αποδεικνύονται τελείως μα τελείως λανθασμένες επιλογές ενω φασκελώνω τον εαυτό μου για την διάθεσή μου να τους εμπιστευτώ και να εγγυηθώ για την αξία τους. Φυσικά "πληρώνω" τα αντίτιμα.

Δεν περνάω σχεδόν καθόλου χρόνο στο σπίτι μου με αποτέλεσμα να μην βλέπω συχνά το έταιρο ήμισυ και τους γάτους μου. Όταν με το καλό με βλέπουν (οι γάτοι) λειτουργούν ως άλλο Swiffer, κολάνε στο πόδι μου και τους σέρνω μαζί μου σε ολο το σπίτι. Όσο για το έταιρο ήμισυ απλά κάνει υπομονή...Ο μπόγος με το σίδερο παίρνει μπόι καθημερινά και στο τέλος θα περάσει στο σπίτι του γείτονα ο οποίος ελπίζω πως θα είναι αρκετά ευγενικός ώστε να μου πατήσει έστω τα πουκάμισσα.

Προσπαθώ να βλέπω τουλάχιστον ορισμένους από τους φίλους μου. Οχι πολλούς (δεν προλαβαίνουμε άλλωστε) και οχι για πολύ (οσο και αν θέλαμε). Ισα ισα να περνάμε μαζί δύσκολες στιγμές και μεγάλες αγωνίες οι οποίες ευτυχώς αποδεικνύονται πολύ μικρότερες, με τη σιγουριά ότι τίποτα δεν είναι πάντα τόσο άσχημο οσο φαίνεται με την πρώτη ματιά. Κι αν είναι, είναι στο χέρι μας να το κάνουμε να φανεί πιο όμορφο μέσα από την ασχήμια του.

Έχω να μαγειρέψω μέρες και ηδη σκέφτομαι το κοτόπουλο με ντομάτα, πιπεριές και μανιτάρια που θα φτιάξω απόψε. Με λίγο σως από γιαούρτι και τυλιγμένο σε πιτούλες με σαλάτα από φρέσκο μαρούλι. Και λίγο κρασάκι ώστε να έρθει εκείνη η γλυκειά ζαλάδα, να χαλαρώσει το πνεύμα και να ηρεμήσει το σώμα.

Ακόμα περιμένω τις εξελίξεις με το θέμα του σκληρού μου δίσκου αν και οι ενδείξεις δεν είναι και οι καλύτερες. Το καινούριο laptopaki αντέχει την ασχετοσύνη μου κι εγω κάθε βράδυ πρίν το κλείσω το ανταμοίβω με ενα "μπανάκι" με τα ειδικά μαντηλάκια ώστε να μην έχει δαχτυλιές. Είναι πολύ "yakies" κίνηση για ένα τόσο καλό και δυνατό μηχανηματάκι και οι άντρες του γραφείου που με παρακολουθούν να το κάνω με το χαμόγελο της γιαγιάς της Heidi που την περιμένει να γυρίσει από τα λιβάδια απλά με μισούν θανάσιμα. Νομίζω δε ότι επίτηδες του κάνουν δαχτυλιές για να με συγχύσουν.

Μέσα σε όλα, ψάχνω να βρω ενα ζευγάρι παπούτσια για να φορέσω σε ενα γάμο που έχουμε να πάμε και εχω μπεί στο τριπάκι του τακουνιού. Πολύ χαμηλό δεν ταιριάζει με το υπόλοιπο outfit, πολύ ψηλό με κάνει ακόμα πιο ψηλή και όλος ο κόσμος φαντάζει πολύ μικρός. Άσε που τα μικρά παιδάκια σκοντάφτουν πάνω μου και μόλις σηκώσουν το κεφαλάκι τους να με δούν βλέπω τον τρόμο στα μάτια τους...σνιφ!


Πάντως σε γεγνικές γραμμές, είμαι καλά. Λίγο χρόνο θέλω για να είμαι ακόμα καλύτερα...
Καλό σαββατοκύριακο!

37 σχόλια:

Γ.Π. είπε...

Συμβουλές Καημού:
1) να βλέπεις περισσότερο το έταιρον ήμισο για να μην γίνει παρ-έταιρόν!
2) οι γάτες δεν έχουν ανάγκη, την παλεύουν
3) πες του γείτονα που θα αναλάβει το σίδερο να τους βάζει λίγο φαγητό και όλα καλά
4) ψηλό τακούνι! Μη το σκέφτεσαι! Ψηλή με ίσιο παππούτσι θα είσαι σαν πάπια (σαν τη Ντόρα ήθελα να πω αλλά μη σε τρομάξω!!)
5)Κάνε τα μανιτάρια πανέ για μεζεδάκια, θα με θυμηθείς!
6)το καινούργιο laptoπάκι να το προσέχεις όσο μπορείς και άσε τους άλλους να κοιτανε περίεργα!

Να περάσεις ένα υπέροχο, ξεκούραστο, ανανεωτικό και ...ευκολοχώνευτο σουκού!

Ανώνυμος είπε...

Άντε καλέ! Τρομακτικοί είναι όσοι κοιτούν και συμπεριφέρονται αφ' υψηλού.
Βάλε όσο τακούνι θέλεις.

mahler76 είπε...

σου στέλνω μια γατίσια αγκαλιά νιααααρρρρρ....
Είσαι γλύκα χαρούμενη τελίτσα μας.


Υ.Γ: Θέλουμε και οι γάτες χάδια και φιλιά μην μας ξεχνάς. Άλλα πάνω από όλους και το έτερο ήμισυ μην το παραμελείς γιατί οι άντρες είμαστε εντελώς παραπονιάρηδες σαν μωρά παιδιά.

Spy είπε...

Είπα κι εγώ...
Εντάξει ησύχασα.
(αφού σκέφτεστε τι παπούτσια θα φορέσετε, όλα καλά...)



Υ.Γ. Ψηλοτάκουνες γόβες εννοείται, δεν το συζητάμε.

One Happy Dot είπε...

@Καημός...
1.Δίκιο. Χωρίς "αλλά" και "μα" και "μου". Ελπίζω μόνο να εχω προλάβει την αντίστροφη μέτρηση! :P
2.Οι δικές μου ειδικά παλεύουν γενικότερα...κι εμένα με βάζουν κάτω εύκολα!
3.Πολύ σωστός και πρακτικός!
4.Ασε που δεν κάνει καλό και στη μέση...ε?ε?ε?
5.Πανέ ε? Ουφ και το έλεγα ότι κάποιος λόγος θα βρεθεί να ξαναπάω σουπερ μαρκετ!
6.Yes sir!
Ευχαριστώ και ανταποδίδω με ιδιαίτερη διαδικτυακή συμπάθεια!

@Pandora...
Καλώς το παιδί με το κουτί! Έχεις μεγάλο δίκιο γι'αυτό και θα κινηθώ ανάλογα και "υψηλά"! Να εύχεσαι μόνο μη σκοντάψω αξιοπρεπέστατα πουθενά και σαβουριαστώ στα χαμηλά με τα μούτρα! Καλό σ/κ να έχεις!

@Mahler...
Εσυ κι αν είσαι ο πλεόν κατάλληλος άνθρωπος για γατίσιες αγκαλιές και γουργουρίσματα!!!!! Αυτό με τους άντρες και τα μικρά παιδιά το ζω τόσο έντονα αυτές τις μέρες που σε λίγο θα σας λέμε και παραμυθάκι πρίν κοιμηθείτε το βράδυ (βάστα κόντρα στην επιθυμία σου να το σχολιάσεις αυτό!!!) Ευχαριστώ για το μήνυμα αγάπη! Φιλιά!

One Happy Dot είπε...

@Spy...
Μα είσαι φοβερός! Είδες πόσο καλά έχεις εξασκηθεί στην κατανόηση μια γυναίκας δίνοντας την απαραίτητη σημασία σε εκείνα που φαινομενικά δεν έχουν αξία αλλά στην πραγματικότητα αποτελούν το "μεδούλι"?! άξιος! άξιος! :)

xipasmenos είπε...

Που θα πας μαρή με τα τακούνια; Να σου βάλει το έταιρο ήμιση προφυλακτίρες στην κεφάλα μη βρίσκεις στους πολυελαίους!!!

Χαθήκαμε...άντε για φαγητούλη την άλλη βδομάδα θα κάνω τα κουμάντα μου!!

jacki είπε...

Λες να πάρω γάτες; Θα μου βγει πιο οικονομικό το σφουγγάρισμα;
Και αυτή τη συνταγή με το κοτόπουλο τη θέλω...σλουρπ και μιαμ μιαμ μιαμ...

ProFyLaKtiKo είπε...

εγώ σε βρίσκω μια χαρά. και έτοιμη να μαγειρέψεις είσαι, και έτοιμη για γάμο είσαι (μη βάλεις τακούνι βρε, θα φτάσεις στο θεό) και φροντίζεις και το λαπτοπάκι σου :) τι καλή! μπράβο μπράβο!

άντε άντε, στρώσου στη δουλειά τώρα, όλοι μας ψιλοπήζουμε... με μπαλάκια (κάθε λογής) που πετάγονται!

mahler76 είπε...

@ProFyLaKtiKo
"με μπαλάκια (κάθε λογής) που πετάγονται!"...ιιιιιιιι, τι εννοείς καλή μου ΚαΠΟΤΑ???

Ανώνυμος είπε...

Ανοιξε μανόλο μπλάνικ στην Αθήνα (έτσι τυχαία το αναφέρω)

Καλό σ/κ!

ProFyLaKtiKo είπε...

@mahler76 : κυριολεκτώ. δεν αναφέρομαι σε εκείνα τα μπαλάκια. πάνε αυτάάάάάά

One Happy Dot είπε...

@Xip...
Κάνε τα κουμάντα σου και θα έρθω με τακούνι να με κυκλοφορήσεις! Φιλί μοναμουράκι μου!

@jacki...
Το σφουγγάρισμα με λίγη φαντασία μια χαρά θα το βολέψεις! Το καθημερινό σκούπισμα της τρίχας όμως θα σε οδηγήσει ρε ριζικές λύσεις όπως αποτρίχωση της γάτας και την φιλοζωική στο κατόπι σου! :)
Αν πετύχει το φαγητό, τη Δευτέρα θα σου δώσω την "πολύ εύκολη" συνταγή. Αν πάλι δεν πετύχει εννοείται ότι θα φταίει η συνταγή η οποία ήταν τελικά "πολύ δύσκολη"!

One Happy Dot είπε...

@Profylaktiko & Mahler..
είναι να μην σας φιλοξενώ και τους 2 μαζί έτσι? American bar μου το κάνετε το μαγαζί με τον Mahler να σκέφτεται τόσο βρώμικα και το Profylaktiko να προσπαθεί να διαφυλάξει τις εντυπώσεις...ΝΟΤ!

@Sakafiora...
Γιατί απολαμβάνεις τόσο πολύ να με βασανίζεις? Θέλεις να πάμε παρέα να ...αγγίξουμε τη βιτρίνα? :) ως εκεί μας παίρνει, μετά λειτουργεί χρονοχρέωση!

Naf είπε...

ΟΚ...εκεί που πήγαινα να σου γράψω κάτι σχετικό με το ποστ....διάβασα το comment του xip ....

ΠΟΤΕ;ΠΟΥ;ΤΙ ΩΡΑ;;
ΤΕΛΕΙΩΝΕΤΕ ΠΕΙΝΑΩ ΑΠΟ ΤΩΡΑ!

SDRyche είπε...

Χαχα κόλλησα στη φροντίδα για το καινούριο laptopάκι. Μου θυμίζεις την παροιμία με το φύσημα του γιαουρτιού. Έτσι έκανα κι εγώ στην αρχή και τώρα μόνο εμένα δεν έχει πάνω του.
Δύναμη και κουράγιο εύχομαι.
Ααααα, κι εννοείται να βάλεις ψηλοτάκουνες γόβες. Για να λένε όλοι οι καλεσμένοι: "Καλή κι η νύφη αλλά άλλη είναι η κοπέλα που ξεχωρίζει." ;)

Hfaistiwnas είπε...

Αγχώθηκα κοπελιά!!
Την υπερκόπωση να προσέχεις Ντότ μου! Και να βρίσκεις χρόνο να χαλάρώνεις! Μου αρέσει να σιδερώνω στείλτα!!

One Happy Dot είπε...

@Naf...
Δικαιολογείσαι λόγω "βιολογικής καλλιέργειας"! Περιμένουμε άπαντες μήνυμα από Xip ώστε να κινηθούμε ανάλογα! Over & Out, ελληνιστί τέλος και όξω!

@sdryche...
Μεταξύ μας κι εγω νομίζω ότι σε λίγο καιρό θα σταματήσω να φυσάω τη σκόνη και να κάνω γενικό καθαρισμό στο laptop λες και είναι το σπίτι που μας άφησε η σχωρεμένη η θεία της κουμπάρας της γιαγιάς του μπατζανάκη και έχει να μπεί άνθρωπος χρόνια μέσα! Αλλά το ευχαριστιόμαστε και οι δυο, για οσο διαρκέσει! Μωρέ θα το πάρω το τακούνι και όποιος αντέξει (μακάρι να αντέξουν και τα πόδια μου τα οποία συνηθισμένα στα adidas θα τους κακοφανεί το στριμωξίδι!) Καλό σκ ευφυή μου φίλε!

@Hfaistiwnas...
Λοιπόν το γιακά να κολάρεις και σε καμία περίπτωση δεν θέλω τσάκιση στο παντελόνι ναι? Αλλά δεν θα στα στείλω...οοοοοχι, εσυ θα μας επισκεφτείς και δεν βαριέσαι, άλλη μια μέρα χωρίς σίδερο ποιόν θα βλάψει? ("τη σχέση σου" ήρθε η απάντηση από το υπερπέραν!) :)

mahler76 είπε...

Εγώ και ο Καποτάκος είμαστε η φωνή της πχιότητας εδώ μέσα. Ντροπή σου να μας την λές έτσι. Γιαυτό που είπες θα σου κάνω αγωγή...μόνο στειλε μου την διεύθυνσή σου να σου στείλω το εξώδικο χιχιχιιχι.
Μάκιαααααα

naya είπε...

Χα!Ψηλη!Νιωθεις κομπλεξ ε??Ολοι θα σε κοιτουν περιεργα!!χιχιχιχι!
Σιδερωσε τις γατες..κακο αλλα μαρεσει..!!(Συγχωρεσε με αλλα ειμαι κουρασμενη τα μαλα..!)

Hfaistiwnas είπε...

χεχεχε! :)
Να το προσέξουμε αυτό...!

maika είπε...

αφού είσαι καλά,όλα καλά!!
έχω κι εγώ ένα τέτοιο...μπόγο...σαν τη μαγική φασολία ένα πράγμα...μέχρι στιγμής έχει πιάσει ταράτσα...
;0))

fpboy είπε...

Ψηλά τακούνια ολέ!
καλά να περνάς!

Leviathan είπε...

8a pas kai se gamo!!!ade kai sta dika sou :)
otan ftiaxeis to fagito steile kai apo ta meri mou kamia mareida!!!!
kali evdomada na exeis!!filia!!

Ανώνυμος είπε...

Είσαι κι εσύ στη φάση "σταματήστε τον κόσμο να κατέβω;"
όλα τρέχουν πολύ γρήγορα, απελπιστικά πολύ γρήγορα... και πολλές φορές -αν όχι πάντα- σε κατεύθυνση αντίθετη από αυτή που θέλεις και χρειάζεσαι να πας.
φάση είναι, θα περάσει dotίτσα μου... φιλάκια πολλά

Ανώνυμος είπε...

"και να χω και μια απελπισμενη θεια να με παιρνει 900 φορες τη μερα στο τηλεφωνο"
[κανονισε να ερθω και να μην μου κανεις να φαω το καταπληκτικο σου κοτοπουλο.σε σφαξα!]

PN είπε...

Αυτό το πήξιμο στη δουλειά πρέπει να το πάθω και εγώ σύντομα, αλλά δεν λέω να το πάθω γαμώτο μου!!! Shit!!!

Όταν μιλάμε για το ύψος σου, γιατί μέτρα μιλάμε για να καταλάβω; Gosh, μην σε δω καμιά φορά και πάθω και κάνα κόμπλεξ!!!!

Αααααα όταν θα μου κάνεις το τραπέζι (σύντομα!!!!) σε παρακαλώ μην βάλεις πιπεριές. Δεν είναι ότι δεν μου αρέσουν, αλλά έχω και δυσανεξία γαμώτο. Πληροφοριακά μιλάω τώρα!!!

Φιλιά πολλά και σε περιμένουμε γελαστή κουκίδα να γυρίσεις δριμύτερη!!!

One Happy Dot είπε...

@Mahler...
Εξώδικο? Σε μένα? Μήπως με μπερδεύεις με κάποιον άλλον? Οχι μήπως? Καλημέρες μανουριάρικες! :)

@Naya...
Είσαι κακιά! Αλλά σε δικαιολογώ ως κουρασμένη κι ελπίζω πως μετά το σαββατοκύριακο ανανεώθηκες! Οσο για μένα...ναι είμαι ψηλή και ναι καμιά φορά ο κόσμος με κοιτάζει περίεργα...ακόμα δεν με έχουν συνηθίσει φαίνεται! Καλημέρες ασυνήθιστες...πάντα! :)

@Hfaistiwnas...
Μόνο να το προσέξουμε? Τα μάτια μας 54 να έχουμε αλλιώς....καήκαμε!

One Happy Dot είπε...

@maika...
Η δική μου φασολιά μίκρυνε αλλά για πολύ λίγο. Μετά το χθεσινό πλυντήριο είναι και πάλι στου γείτονα! Τελικά όντως είναι μαγικό....wow! :o Καλημέρες phenomenon!

@fpboy...
ok ok ok! Ψηλά! Το μόνο που μένει τώρα είναι να μάθω να περπατάω πάνω σε αυτά! Καλημέρες εκαπιδευτικές...κατά μια έννοια! :)

@leviathan...
Αγαπημένο παιδί! Ο γάμος είναι σε ελίγες μέρες αλλά ας είμαι προετοιμασμένη μην ψάχνομαι τελευταία στιγμή! :) Οσο για το φαγητό...νομίζω ότι γλείψαμε και τα πάτια (κυριολεκτικά!) Την επόμενη φορά όμως πολύ ευχαρίστως!

One Happy Dot είπε...

@brokensemaphore...
ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ???
Τόσος καιρός έχει περάσεικαι είχα αρχίσει να ανησυχώ! Φάση είναι και θα περάσει το ξέρω...απλά η γη γυρίζει πολύ γρήγορα κι εγω σε καμία περίπτωση δεν είμαι άνθρωπος του "τρέχειν"!!! Φιλί γλυκό και να μη χάνεσαι ναι? :)

@Θεία...
Pardon...Θα είσαι εσυ εδω και θα μαγειρεύω εγω?? Σου κάνει λογικό αυτό? Οχι! άσε που την επόμενη φορά χρωστάει pizza το μουσάκι!

@vk in athens...
Συγγνώμη αλλά θέλεις να πήξεις στη δουλειά?? Κατάλαβα καλά? My God τι σου κάνουν εκεί στα ξένα που πηγαίνεις??
Οσο για το ύψος....ναι λοιπόν το λεω, είμαι 1.87m. ή 187cm ή όποια άλλη μονάδα μέτρησης θέλεις! Κόμπλεξ? Toi? No! Θα είμαστε καθιστοί...και θα σηκωθώ μόνο αφού θα έχεις φτάσει σπίτι σου Ok? Δυσανεξία στις πιπεριές? Check αν και το φαγητό αυτό τις "ζητάει"...θα συμβουλευτώ θεία Donna για εναλλακτικές! Καλημέρες...καλημεριάτικες (δεν εχω έμπνευση!)

Pink_Fish είπε...

Μα είσαι ΤΟΣΟ ψηλή! Εγώ είμαι μετρίου αναστήματος, οπότε το δίλημμα συνήθως αποβαίνει υπέρ του ψηλοτάκουνου. Το φαγάκι ακούγεται delicious, ελπίζω να βρεις χρόνο και για ξεκούραση. Οι οικογενειακές επιχειρήσεις αυτά έχουν, συχνά βρίσκεσαι σε δύσκολη θέση. Ψυχραιμία θέλει θαρρώ και ολίγη καποδιστριακή διπλωματία. Καλή εβδομάδα!

PN είπε...

Ναι, ναι...καλά κατάλαβες. Δουλειά, τρελή δουλειά θέλω. Να μην προλαβαίνω να σκέφτομαι βρε αδερφέ. Καλά...θα ήθελα να έχω μόνο και λίγη ώρα για blogging.

1.87!!!!! Gosh...o Χριστός και η Παναγια!!!! Εσύ περήφανη θα είσαι, αλίμονο. Εμείς θα είμαστε 10 μέτρα κάτω από το χώμα...χαχαχαχα!!!!!

Μια χαρα σε βρίκσω και ανευ έπμνευσης!!! Άντε σκύψε να σου πειράξω λίγο τα μαλλάκια στο κεφάλι για να σε εκνευρίσω και να σου φτιάξω το κέφι. Τι πάει να πεις έχεις μόλις πάει κομμωτήριο. Σκύψε είπα!!!!!

toymaker είπε...

Μία τελεία εδώ, μία τελεία εκεί...
που είναι η χαρούμενη τελεία μας;

Love you

Spy είπε...

@ vk in athens:
Τι να σκύψει χριστιανέ μου;
1,87 είπαμε!
Να ξαπλώσει πρέπει...


@ dot:
Τις πήρατε τις γόβες;
(Αν δεν είχε ο Manolo στα μέτρα σας έχω ένα καλό φυλλάδιο Migato...)

One Happy Dot είπε...

@pink fish...
Ευχαριστώ τόσο πολύ για τις ευχές σου αλλά η εβδομάδα ξεκίνησε τόσο "ωραία" που απορώ αν τελικά ο Θεός το διασκεδάζει όταν με βλέπει να πήζω! Παρόλα αυτά, εχω μια πελώωωωωωρια διάθεση για Nutella Που σημαίνει ότι από οργανικής πλευράς, το σύστημα είναι και λειτουργεί μια χαρά! Καλησπέρες...ροζ, τι άλλο!

@vk in athens...(&Spy...)
Σκύψε, να ξαπλώσει πρεπει...δεν είναι που είμαι πονηρό μυαλό αλλά βρε αγόρια, να προσέχουμε τι λέμε διαβάζει και ο ήμισης (όταν το θυμάται!)
Αν θέλεις δουλειά ώστε να μην σκέφτεσαι τσουλουφένιε σου εχω την κατάλληλη θέση...κόρη του αφεντικού! Για λεπτομέρεις παρακαλώ ρίψατε σχετικό βιογραφικό!
Κύρ Spy Μου εκείνος ο κατάλογος που λέγατε που είναι? Γιατί ο Manolos Μας βγήκε κομματάκι "φάτε μάτια ψάρια" ακριβός!

@Toymaker...
Αγαπημένο μου!!!!!! Η τελεία είναι εδω και τρέχει! Αλλά κι εσυ από οσο φαντάζομαι, πήζεις και ελπίζεις! Ελπίζω να σας δω σύντομα! Φιλί!

mahler76 είπε...

Δεν σε μπερδεύω με κάποιον άλλο, απλά μπερδεύτηκα πως είμαι κάποιος άλλος...

One Happy Dot είπε...

Eυφυές! ;)