8 Οκτωβρίου 2008

Tip...


Smile....It makes people wonder what you've been up to!


18 σχόλια:

Naf είπε...

χμμμμ....what have u been up too?

One Happy Dot είπε...

MOI?????? (Αθώο ύφος, ματάκια που ανοιγοκείνουν και γλιεφαρίδες που πεταρίζουν χαριτωμένα!) Δεν έκανα απολύτως τίποτα και για το λόγο αυτό δεν φοβάμαι τίποτα! Ολε!

Hfaistiwnas είπε...

Έτσι έτσι! Για να σκάσουν από το κακο τους!!!

One Happy Dot είπε...

xexe...Hfaistiwna καλέ μου ή που θα πλαντάξουν ή που θα χαρούν μαζί μας! Στο δεύτερο προσφέρετε και δωρεάν Nutella! ;)

Leviathan είπε...

as anarotioudai...me tin aporia 8a meinoun!!!filia kai kalo mesimeri!!

xipasmenos είπε...

Αστα ψόφια μαρή, πάλι έφαγες όλη τη Νουτέλα;

PN είπε...

Χαχαχαχαχα....ακριβώς έτσι νιώθω τον τελευταίο καιρό. Ναι, ναι, είσαι μπροστά ευτυχισμένη κουκίδα!!!!!

One Happy Dot είπε...

@Leviathan...
Αστα γιατί με ανακάλυψε το Xip...γμτ!!! Καλό μεσημέρι και σε σένα!:)

@Xipaki...
Μα τι είναι επιτέλους αυτή η Nutella?????? ts ts ts, some people!!!

One Happy Dot είπε...

@vk in athens...
Νιώθεις σαν την little miss sunshine? Γι'αυτό μου γίνεσαι κουρούμπελο τα βράδια και κάνεις post στα όρια του 2mlgr/ltr?
Λοιπόν προτείνω να συνεχίσουμε στο shinny happy people mode ότι και να μας ξημερώνει και όποιος παρεκκλίνει της πορείας του θα Nutelloβολείται...με το γυάλινο βαζάκι! :) Φιλί γλυκό μου!

jacki είπε...

:))))) το φωτεινότερο και καλύτερό μου για σένα.

Hfaistiwnas είπε...

Φύλαξε και για μένα!

mahler76 είπε...

hihihihihihihi

ProFyLaKtiKo είπε...

η αλήθεια είναι πως τελευταία όποιος με βλέπει μου λέει πως κάτι έχω κάνει... φαντάσου να αρχίσω και να χαμογελάω....

One Happy Dot είπε...

@jacki...
αυτό και αν είναι φωτεινό και τεράστιο χαμόγελο! Μήπως τελικά είσαι κι εσυ little miss sunshine? Φιλί γλυκό!

@Hfaistiwnas...
Πολύ ευχαρίστως! Ενα βάζο του λίτρου ηδη έχει το ονοματάκι σου επάνω! :)

@Mahler...
Γελάς ύπουλο σαμιαμίδι εεεεε??? Καλά κάνεις! :)

@Profylaktiko...
OMG...Τελικά κάτι έχεις κάνει εσυ!!!! Μη γελάς! Σε βλέπω!

Ανώνυμος είπε...

χαχαχχααχα
κι ύστερα λένε εμένα Πολυάννα!
Ετσι σε θέλω (αν κι έχω την υποψία ότι χαμογελάς επειδή έφαγες ένα γουρουνόπουλο μόνη σου)

One Happy Dot είπε...

@Πολυάννα...
Ποιά είσαι εσυ και τι έκανες στη Σακαφιόρα τη γκρινιάρα?????

SDRyche είπε...

Σκέψου δηλαδή τι θα αρχίσουν να αναρωτιούνται οι άλλοι αν ενδιάμεσα στα χαμόγελα πετάξεις κι ένα σατανικό γέλιο!
ΜουουΧααΧαΧαΧα!!!
Χαμός!

One Happy Dot είπε...

@sdryche...
Σε βρίσκω απλά...σατανικό!!!!! χεχεχεχεχεχεχε!!!