24 Οκτωβρίου 2008

Ζε φλου!

Περίμενα το 4ήμερο της 28ης Οκτωβρίου σαν κάθε γνήσια Ελληνίδα που σέβεται τον εαυτό της. Ποιό 4ήμερο? Αυτό που οι περισσότεροι από εμάς επινοήσαμε, κατασκευάσαμε, θεωρήσαμε ότι έχουμε ανάγκη και διεκδικήσαμε, ποιό άλλο?
Είπα να φύγω και να επιστρέψω στα μέσα της εβδομάδας στο γραφείο με σκοπό να βιώσω τη χαρά της πενθήμερης εργασίας η οποία ξεκινάει Τετάρτη και τελειώνει την Παρασκευή. Μπορώ να πω ότι τα είχα κανονίσει εξαιρετικά με την προοπτική ενός σ/κ στη θάλασσα με καταμαράν και την καλοκαιρινή παρέα σε νέες περιπέτειες.
Μέχρι που χθές το βράδυ άρχισαν τα ύποπτα συμπτώματα...λίγο η μύτη να τρέχει, λίγο ο λαιμός να κλείνει, λίγο το σώμα να πονάει λες και μετακόμισα όλη μου την προίκα σε άλλο ημισφαίριο.
Αρχικά δεν έδωσα σημασία και είπα ενα απλό πλήν περιεκτικότατο "μπα?!". Έκανα ενα ζεστό μπανάκι και τυλίχτηκα στο πάπλωμα όπου και παρέμεινα σε φυτώδη κατάσταση μέχρι σήμερα το πρωί. Ξύπνησα έντρομη από τον ήχο που κάνει το στήθος μου όταν παίρνω ανάσες (πως έκανε το Laptopaki λίγο πρίν πεθάνει? ε έτσι!) και από ενα "βηχαλάκι" που συναγωνίζεται γαϊδούρι το οποίο έχει πάθει λαρυγγίτιδα με ευκολία.
Ο θερμοσυσσωρευτής (aka θερμόμετρο - που έλεγα μικρή...και δεν μπέρδευα τη γλώσσα μου? Note: Ask mom!) έδειξε 37.6. Πυρετό δεν το λες σε καμία περίπτωση αλλά τη ζημιά του την κάνει.
Ήρθα στο γραφείο μασουλώντας Halls red σε ολη τη διαδρομή και έχοντας καταναλώσει το τρίτο πακέτο Zeva Soft. Ο κόσμος, δικαίως, απομακρύνεται από κοντά μου κι εγω φαντάζομαι πεταλουδίτσες πράσσινες, κόκκινες και κίτρινες που έλεγε και η αείμνηστη Αλίκη. Τα αυτιά μου βουίζουν κι ενω βλέπω το στόμα σου που κουνιέται, σαφής ένδειξη ότι μου μιλάς, δεν εχω ιδέα τι λες αφού ο εγκέφαλος μεταφράζει ενα "βζζζζζζζζζζζζζζζζ" και εν πάσει περιπτώσει μιλάς πολύ δυνατά!
Κάθε προσπάθεια να πείσω τον κόσμο γύρω μου ότι είμαι μια χαρά και ότι "ενα απλό κρύωμα είναι θα περάσει σου λεω!" πέφτει στο κενό.
Τελικά δεν θα πάω πουθενά, θα μείνω σπίτι, το ταίρι θα απουσιάζει (γιατί καλά να ακυρώνει ο ένας τελευταία στιγμή αλλά και οι 2 είναι πρόβλημα και εν πάσει περιπτώσει δεν μου φταίει σε τίποτα κι εκείνος. Απλά την επόμενη εβδομάδα θα βλέπουμε cartoon μέχρι να γίνει ο εγκέφαλός μας ροζ σαν τον Brain!) κι εγω θα γκρινιάζω στα γατιά. Αυτά με τη σειρά τους θα με αγνοήσουν κι εγω θα πνίξω τον πόνο μου στο Black Adder και τη σοκολάτα. Το γεγονός δε ότι μπορώ και θέλω ακόμα να καταναλώνω σοκολάτα επιβεβαιώνει τη θεωρία μου ότι είμαι μια χαρά αλλά ιατρικά δεν στέκει οπότε μόνη μου τα λεώ μόνη μου τα ακούω! Τελικά ο κόσμος είναι καχύποπτος!
Καλό σαββατοκύριακο να έχουμε και όσοι φύγετε...να δω τι θα καταλάβετε...και καλά να περάσετε! :) Αντε φυγέτε τώρα!

28 σχόλια:

Albus Genius είπε...

΄Αντε περαστικά σου και κεί ψηλα που είσαι (στις γρίπες φοράνε και τακούνια)ο εγκέφαλος αποκλείεται να γίνει ροζ από τα καρτούν, μπλέ θα γίνει, ουράνιος!

One Happy Dot είπε...

Λουλακί θα γίνει με τόση πλύση εγκεφάλου! Ευχαριστώ για τις ευχές! :)

Spy είπε...

Μα τι λέει ο κύριος Albus;
Φοράτε τακούνια όταν είστε άρρωστη;
(ή μήπως τα βάζετε ειδικά για εκείνον; εμείς σας παρακαλάμε 5 χρόνια να φορέσετε κι ακόμα δεν τα έχουμε δει...)
Τέλος πάντων. Στην περίπτωση που βαρεθείτε να χαϊδεύετε τις γάτες, κι επειδή "no money, no honey, no tetraimero", μπορούμε να δούμε μαζί τις τελευταίες υπερπαραγωγές σε DVD άμα θέτε.
(θα τα νοικιάσετε εσείς βέβαια, εμείς δεν έχουμε λεφτά...)

Hfaistiwnas είπε...

Αχ.. περαστικά Ντοτούλα μου! Κοίτα να περάσεις ένα ωραίο ΣΚ στα πλαίσια του δυνατού.. :)

mahler76 είπε...

κοίτα μαρή να είσαι αύριο καλά γιατί θα θυμώσω χαχαχαχαχα
ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΛΙΑ!!!!!

ProFyLaKtiKo είπε...

θέλω να σου πω πως πρέπει να το παλαίψεις. εγώ μια μέρα πριν φύγω για βαρκελώνη είχα την ιδια ακριβώς κατάσταση αλλά φυσικά έκανα τα αδύνατα-δυνατά και πήγα ψιλοκρυωμένος... φυσικά, το κρύωμα ακόμα με τριγυρίζει.

χτύπα το στη μούρη σα χταπόδι! άντε και καλό (άτυπο) 4ήμερο!!!

Leviathan είπε...

krima...a sto kalo...perastika sou..esi na eisai kala kai alla tetraimera 8a er8oun!!filia!!!

Naf είπε...

Προς θεού πρόσεχε μην σε πάρει μυρωδιά η κυρά Σόφι και τρέξει με όλο το κουτί των πρώτων βοηθειών, τον φαρμακοποό, 3 λίτρα κοτόσουπα, 5 κιλά zewa soft, 7 λίτρα τσάι και τον Γιώργο για "να αλλάξουμε τις κουρτίνες στο παιδί, να βάλουμε κάτι που να ταιριάζει με...ανάρρωση!"
περαστικά χαζουλίνι

SDRyche είπε...

Περαστικάαά! Αλλά μια χαρά ΣΚ βλέπω να περνάς. Με τσαγάκια, σουπίτσες, γατιά, ζεβασοφτ, ντιβιντιά, σοκολάτες και φίλους. Χαμός. Άλλοι θα σε ζηλεύανε.
Περαστικάάά!
Εγώ πάω να φύγω τώρα.

ΥΓ: Νομίζεις ότι ο εγκέφαλος μεταφράζει "Βζζζζζζζζ". Απλά κάπου εκεί πετάει ένας (κακός) μπούρμπουνας και παρακαλώ πολύ να επιστραφεί γιατί οι άλλοι ψάχνουν τέταρτο για πρέφα.

fpboy είπε...

περαστικούλια, περαστικούλια!
αν σε ξαλαφρώνει και εγώ ήταν να φύγω και ακυρώθηκε Παρασκευή μεσημέρι.
Αλλά δεν πειράζει και η Αθήνα είναι κούκλα.

PN είπε...

-Halls Red βέβαια...check!!
-1 κούτα Zewwasoft πάντα...check!!
-10 λίτρα κοτόσουπα...μμμ...το αυγολέμονο θα το κόψω εκεί...ckeck!!
-Τα άπαντα του Disney Director's Cut...check!!
-40 ION αμυγδάλου..check!!
-5 Μπουκάλια Nutella...check!!
-3 Φραντζόλες Ψωμί...check!!
-1 βούτυρο Lurpak...check!!
-3 λίτρα Coca Cola Zero και βέβαια....μια γραμμή την έχουμε...check!!

Άντε χτυπάω το κουδούνι. Θα ανοίξεις καμιά φορά; Έβαλε και λίγο κρύο ξέρεις και κουβαλάω και την προίκα μου εδώ πέρα!!!

One Happy Dot είπε...

@spy...
Καλέ! Προσέξτε λίγο τα λόγια σας! Μα διαβάζουν και παιδιά! Ευχαρίστως να απολαύσουμε παρέα τις υπερπαραγωγές που λέτε αλλα ως φορέας μικροβίων καλύτερα να μην έρθω σε επαφή με το έταιρό σας ήμισυ! Αχ..μόνη μου θα καταναλώσω τόσες σοκολάτες τελικά..τι τα θές όμως! ;)
p.s. τακούνια έβαλα στο γάμο σας...μέχρι την ώρα του φαγητού τα άντεξα, στα χορευτικά όμως δεν με βόλευαν και τα πέταξα!

@@Hfaistiwnas...
Δεν παραπονιέμαι (πολύ) καλά περνάω. Η ζωή μου έχει ως εξής...ύπνος, 37.5, ασπιρίνη με βιταμίνη C, μπάνιο, σοκολάτα (για όνειρα γλυκά!), ύπνος...και επανάληψη της ως ανω διαδικασίας! Σε ολο αυτό πρόσθεσε λίγο τηλεόραση, τα γατιά ως πιστούς ακόλουθους όπου παω (όταν μετακινούμαι) και πολλάαααααα χαρτομάντηλα!

@Mahler...
Ετοιμάσου να θυμώσεις...Πίστεψέ με δεν με θέλετε μαζί σας σήμερα. Είμαι κουφή (τα αυτιά μου έχουν βουλώσει), θεότυφλη (δακρίζουν τα μάτια μου από το πολύ φτέρνισμα) και βήχω χειρότερα από χθές...Ιδανικό ραντεβού έτσι? Σνιφ...Have fun!

One Happy Dot είπε...

@Profylaktiko...
Δεδομένου ότι μου πήρε σχεδόν ενα λεπτό μέχρι να γράψω σωστά το όνομά σου μάλλον αυτό με έχει βάλει κάτω και με πατάει σα σουπιά! Και κάνει ενα λεκέ το μελάνι...άλλο πράγμα! :P

@Leviathan...
Νομίζω ότι μόνο έτσι μπορώ να το δω το θέμα! Χμ...το επόμενο μη σαββατοκυριακάτικο Break είναι τα Χριστούγεννα! ΟΚ...παω να κλάψω! Και να φτερνιστώ!

@sdryche...
Το ήξερα ότι ο εγκέφαλός μου δεν θα με πρόδιδε! Ο μπούρμπουνάς σου είναι λοιπόν. ΟΚ τον εχω εγκλωβίσει πάνω σε μια ΙΟΝ αμυγδάλου, ελα κατά τις 8 να τον πάρεις!

One Happy Dot είπε...

@naf...
ΚΑΛΕ! Πρίν αρρωστήσω επιβεβαίωσα ότι θα απουσιάζει η μαμά Σόφη διαφορετικά παρέα θα είμασταν στο σπίτι...η μαμά, τα γατιά, τα Swiffer κι εγω...παρακαλώντας ανώτερες δυνάμεις να με λυπηθούν! Οι κουρτίνες ταιριάζουν και με γρίπη...άλλο που "θα τις πλύνουμε μετά για να φρεσκαριστεί το σπίτι από τα μικρόβια" (μιλάμε για Spielberg σενάριο!)

@fpboy...
oh no! Τελευταία στιγμή ακύρωσες κι εσυ? :(
Η Αθήνα μια χαρά είναι αν μπορείς να την κυκλοφορήσεις. Έκανα μια απόπειρα να πάω ως την πλατεία το πρωί να πάρω λίγο αέρα και όταν γύρισα υποσχέθηκα στον εαυτό μου να ξαναβγώ Δευτέρα...στην καλύτερη των περιπτώσεων! :)

@vk in athens...
Πώς είχα την εντύπωση ότι σου είχα δώσει κλειδί? Ελα πέρασε...καλέ τι έφερες? Ο Χριστός και η Παναγία! Εμ, τώρα που το ξανασκέφτομαι θέλεις να συγκατοικήσουμε? Κάτι τέτοιες "healthy living" επιδρομές στο σούπερ μάρκετ με κάνουν αν σε αγαπώ ακόμα πιο πολύ! Λοιπόν βάλε φόρμα και πιάσε θέση στον καναπέ..αριστερά όπως κάθεσαι είναι η πλευρά μου! (Lurpak...I love!)

naya είπε...

Περαστικα!!!2 μηνες ακομα..8 εβδομαδες..υπομονη!
ουφ..

One Happy Dot είπε...

@Naya...
Αν μου το μεταφράσεις και σε μέρες πολύ φοβάμαι οτι θα πάθω κατάθλιψη! Ευχαριστώ κοριτσάκι...

jacki είπε...

Αχ περαστικούλια και από εμένα που δεν είμαι του Θεμιστοκλέος βεβαίως βεβαίως αλλά σνιφ κρίμα να σου χαλάσει τον τόσο ωραίο προγραμματισμό αυτή η γρίπη να την πω..Έτσι θα την πω.
Περαστικούλια καλή μου.

To Katinaki είπε...

ωχ... Μπορώ να μαντέψω από που την άρπαξες... ! Περαστικάααα

One Happy Dot είπε...

@jacki...
Του Θεμιστοκλέος βεβαίως βεβαίως! Χαχαχα πολύ σωστή και ενήμερη σε βρίσκω! Ευχαριστώ για τις ευχές, είμαι ηδη καλύτερα αν και εξακολουθώ να βήχω! Η Nutella είναι το καλύτερο φάρμακο όμως...ζεστή! Δεν παίζουμε με αυτά τα θέματα! :) Σε φιλώ γλυκά!

@katinaki...
Κι εγω μπορώ αλλά σσσσσσσσσς δεν το λέμε γιατί θα μας πάρουν με....τα υποβρύχια! Φιλιά φιλιά όμορφε!

Όναρ είπε...

Εννοείται ότι θέλω να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά..αλλά αν υποψιαστώ ότι και αύριο θα είσαι χάλια και δε θα συναντηθούμε θα έρθω σπίτι σου με ένα φαρμακείο (καβάλα) και θα εφαρμόσω όλες (μα όλες) τις συνταγές μέχρι να βρω αυτή που θα πιάσει..καλό ε;..Καλησπέρες που στέλνουν τις ευχές τους για γρήγορη ανάρρωση μικρή & τριανταφυλλένια Τελίτσα..

One Happy Dot είπε...

@Όναρ...
Σε περιμένω σπίτι με το φαρμακείο! Επειδή κάθε φορά που το κανονίζουμε να βρεθούμε ΠΑΝΤΑ κάτι τυχαίνει λεω αυτή τη φορά να το κοροϊδέψουμε το σύμπαν! 3.serendipity@gmail.com και στείλε μου Mail για να ΜΗΝ βρεθούμε! Καλησπέρες τόσο μα τόσο μπερδεψιάρικες... :) :)

Ανώνυμος είπε...

δουλευουμε κοπελιά....
γαμησε μας τωρα...
τετραημερο?
τι ειναι αυτο?
περαστικα φυματικη ανιψια μου

One Happy Dot είπε...

ευχαριστώ καλή μου πριγκιπέσσα, θεία κλέφτρα! :)

Ανώνυμος είπε...

Μικρή λουλούκα!!!! Περαστικούλια σου! Ελπίζω ήδη να έχεις αναρρώσει! Νιώθω ενοχές που ξεκινώντας το διάβασμα του ποστ, για το τετραήμερο και την εβδομάδα που ξεκινά Τετάρτη και τελειώνει Παρασκευή, σκέφτηκα: "Άτιμη κενωνία! Ζηλειάαα ψωράαα"

Σε φιλώ εξ αποστάσεως και σε μπουκώνω με δυναμωτική κρέπα με γέμιση νουτέλα!

happypepper είπε...

Περαστικούλια!
Ο SD έχει δίκιο, το κοκούνιν' δεν είανι εν τέλι και τόσο κακό...
Φαντάσου πόσοι θα συνοστίζονται out there!
Άλλωστε και κάποιοι άαααλλοι έχουμε μείνει αθήνα (που είναι πολύ ωραία άδεια)
Καλημέρα.

Ανώνυμος είπε...

Τα γεράματα Ντοτ μου....
περαστικά!

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

kati mou leei oti simera eisai kalitera....
episis kati mou leei oti monos mou tha faw miso kilo tsizkeik...
krima...
gia to tsizkeik lew...

One Happy Dot είπε...

@brokensemaphore...
κρεπα με γέμιση νουτέλα? Μα είναι το απόλυτο φάρμακο! έχει εκείνα τα απαραίτητα συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός για να γιάννει τα οποία δεν θυμάμαι πως λέγονται αλλά είναι απραίτητα!! Με έσωσες...merci! :)

@happypepper...
δεν μπορώ να πω, καλά ήταν! Όποιος με έπαιρνε τηλέφωνο είχε κι ενα γιατροσόφι να υποδείξει με αποτέλεσμα να καταναλώσω μεγάλες ποσότητες ματζουνίων και να φαω πολύ...πάρα πολύ όμως για να δυναμώσω! Και η άδεια Αθήνα ήταν τόσο...ευκίνητη! Τα φιλιά μου!

@Sakafiora...
για πες μαρή, πώς ήταν η εκδρομή με το ΚΑΠΗ?

@ψεύτικος πέτρος...
Είμαι καλύτερα αν και γαϊδουροβήχω! Δεν βρίσκω λογο να βγάζεις τόσο βιαστικά συμπεράσματα τα οποία ουδεμία σχέση με την πραγματικότητα έχουν και σκοπός τους είναι να δημιουργήσουν λανθασμένες εντυπώσεις. Το νου σου με το cheesecake mr! Δεν παίζουν με αυτά τα θέματα! Για μια τιμή ζούμε σε αυτή την κοινωνία! :P