29 Οκτωβρίου 2008

A special Toy from a special Maker...


Αυτή την εβδομάδα, το onehappydot.blogspot.com έχει την τιμή να φιλοξενεί μια ιστορία από τον υπέροχο Toymaker ο οποίος ανήμερα των γεννεθλίων του αποφάσισε να το γιορτάσει με εναν τρόπο λίγο διαφορετικό από τους συνηθισμένους. Τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα που όλοι γνωρίζουμε και στα οποία, με κάποιον φανερό ή μη τρόπο, οι περισσότεροι από εμάς έχουμε υποκύψει παίρνουν μορφή μέσα από μια σειρά ιστοριών οι οποίες φιλοξενούνται από διάφορους bloggers που έχει επιλέξει ο ίδιος για θα ολοκληρωθούν στο δικό του ιερό σπιτικό με ενα φινάλε...από εκείνα που μόνο ο Toymaker ξέρει να μας χαρίζει.

Από την πρώτη φορά που διάβασα τις ιστορίες του Toymaker (νομίζω ότι ήταν Φεβρουάριος και επρόκειτο για την ιστορία με το πορτρέτο του κόμη Μπάτορι) μέχρι αυτή τη στιγμή αυτή έχουν περάσει κάμποσοι μήνες. Η αρχική εικόνα που είχα στο μυαλό μου για τον συγγραφέα των ιστοριών δεν περιγράφεται. Δεδομένου δε ότι τα θρίλερ και γενικότερα οι ταινίες και οι ιστορίες τρόμου είναι αφορμές για να διασκεδάζει ο κόσμος μαζί μου (καθότι εχω δηλώσει στο παρελθόν μέγας χέστης) η σχέση μου με αυτό το είδος είχε τον τίτλο "μακριά και αγαπημένοι: ούτε καν!"

Κι όμως εδω κόλλησα. H μια ιστορία διαδεχόταν την άλλη, η μια ήταν καλύτερη από την άλλη και στο τέλος όλες κουβαλούσαν κάτι από τον Παιχνιδοποιό, ο οποίος, που και που, άφηνε να φανεί κάτι από την επίπονη αλήθεια που έκρυβε πίσω από τα παραμύθια που τόσο όμορφα μας διηγούταν.

Στο διάστημα αυτό, του εχω αφήσει επαναλαμβανόμενα σχόλια θαυμασμού καθώς οτιδήποτε άλλο είναι περιττό μπροστά σε τέτοια φαντασία, εχω συγχυστεί που σχεδόν καμία γυναίκα δεν τη βγάζει καθαρή στις ιστορίες του, εχω κατεβάσει την οθόνη του υπολογιστή ωστε να διαβάζω προστευμένα μήπως και πεταχτεί κανένα χέρι και με τραβήξει μέσα ενω το ρολοϊ του pc θα μετράει αντίστροφα ενω δεν θα ξεχάσω την "ικανοποίηση" όταν επιτέλους με είχε ξεπαστρέψει με χαμόγελο στο blogspot Infinity - για μέρες προσπαθούσα ανεπιτυχώς να εξηγήσω τη χαρά για τη δολοφονία μου σε κάποιο φίλο ο οποίος με κοιτούσε με απορία...τουλάχιστον.

Μοναδικός και ως πρός τις μουσικές του επιλογές με ιδιαίτερη αγάπη στη θεά Celine Dion της οποίας τα μουσικά άπαντα τα γνωρίζει με λεπτομέριες που και η ίδια η Celine αγνοεί αλλά και στην Ευρυδίκη (!!!) η οποία δίνει μια ευχάριστη νότα στο αιματοβαμμένο τοπίο μιας σφαγής σε επαρχιακό δρόμο! :)

Ολα τα παραπάνω όμως δεν περιγράφουν ούτε κατά διάννοια τον άνθρωπο που συναντάς στην πραγματικότητα. Μια προσωπικότητα τόσο γλυκειά, τόσο χαμογελαστή που μιλάει για το σκατοπαιδάκι τον Τσάκι λες και είναι το μικρό του ξαδερφάκι στο οποίο έχει αδυναμία και μπορείς άνετα να τον φανταστείς να χοροπηδάει από χαρά μπροστά στο τεράστιο ομοίωμά του που θέλει κάποια στιγμή και πραγματικά του εύχομαι να αποκτήσει!

Αγαπημένε Παιχνιδοποιέ, το χαρούμενο κουκιδοβλόγι κι εγω προσωπικά σε ευχαριστούμε ειλικρινά για την τιμή που μας έκανες να μοιραστείς μια ιστορία σου μέσα από το φτωχικό μας και ευχόμαστε η συνέχεια να είναι το ίδιο μοναδική. Τόσο για τις ιστορίες σου, οσο και για σένα...

Ραντεβού λοιπόν τα μεσάνυχτα της Πέμπτης...

15 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Ντοτάκι κολλημένη με Toy? χεχε! Δεν μου αρέσουν τα αίματα και τα θρίλερ και γενικά ότι σκιαχτικό! Αλλά εδώ κόλλησα και εγώ..

One Happy Dot είπε...

Μα είναι κολλητικός και κολληματικός Hfaistiwnaki...σαν τη γρίπη μου! BOOOO!!!!! :p

PN είπε...

Η φάση με τον Τσάκι που περιγράφεις, είναι πραγματικά ρεαλιστική. Υποθέτω ότι αν συναντιόντουσαν θα ήταν σαν να έβρισκε ο ένας το ταίρι του άλλου. Και θα του έκανε μάλιστα και γούτσου-γούτσου!!!!

Εν αναμονή της Πέμπτης λοιπόν. Μεσάνυχτα...μην ξεχνιόμαστε!!!

Ανώνυμος είπε...

Ραντεβού τα μεσάνυχτα της Πέμπτης?
Βρε, μπας κι είσαι καμπαλίστρια κι εσύ και δεν το 'χεις καταλάβει?

toymaker είπε...

Εγώ τώρα τι να πω;
Ένα απλό ευχαριστώ είναι λίγο, πολύ λίγο...

Να ξέρεις πως μ' έκανες να χαμογελάσω και να σκουπίσω τα δάκρυα που πριν λίγο κυλούσαν στο πρόσωπο μου.

Έχεις όλη μου την αγάπη...

ΥΓ/Ραντεβού, αύριο τα Μεσάνυχτα...

toymaker είπε...

@VK in Athens
Toy αγαπάει Chucky...

Spy είπε...

Θα σας αφήσω εδώ το ίδιο σχόλιο που άφησα και στον vk in athens, όχι επειδή δεν το διαβάσατε ή επειδή βαριέμαι να γράψω άλλο, αλλά επειδή ο Toymaker είναι η μεγάλη μου αγάπη στα ελληνικά blogs και θα το αφήνω όπου βρίσκω ευκαιρία, προκειμένου να θαυμάσουν όλοι αυτόν τον υπέροχο δημιουργό.
Ιδού λοιπόν:

"Δεν θα πω πολλά.
Απλά ότι θεωρώ το blog του Toymaker μακράν το πιο ΚΟΡΥΦΑΙΟ blog στην Ελλάδα, και όχι μόνο εικαστικά, αλλά από κάθε οπτική γωνία. Συνεπής, αξιοπρεπής, και σατανικά έξυπνος του αξίζει κάθε διάκριση.

(δε θα ξεχάσω κι ένα πρόσφατο ποστ με τίτλο "μια προσευχή για τον Toymaker" που στην ουσία το ποστ το αφηγείται μέσα από τις απαντήσεις του στα σχόλια των άλλων... ΚΟΡΥΦΑΙΟ)"

naya είπε...

xα!Πηρες τη λαιμαργια..πες κατι μη το αποφευγεις!!!
Η λαγνα αμαρτωλη..!
(+φωνω κ επαυξανω για τον toy μας!)
Ραντεβου την Πεμπτη λοιπον για να βαψουμε τη μπλογκοσφαιρα με...αιμαααααααα!!)

mahler76 είπε...

Τελίτσα με συγκίνησες με αυτά που έγραψες για το φίλο μας. Είσαι μια γλύκα.

One Happy Dot είπε...

@vk in athens...
Γούτσου γούτσου!!! Χαχαχαχα! Και το σκατοπαιδάκι θα έφερνε και την "κυρά" του μαζί να συμπληρωθεί το καρέ! Νύφη σου λέει μετά, η ανεπρόκοπη!

@Sakafiora...
Μωρέ πολλά είμαι και δεν το εχω καταλάβει αλλά καμπαλίστρια? Δεν ξέρω, τρώνε σοκολάτα αυτοί?

@Toymaker...
Θα σου έλεγα να σκουπίσεις τα δάκρυα πρίν φωνάξω τον μπαμπούλα αλλά υποθέτω ότι κάνατε κολλητοί παρέα όταν ήσουν μικρός οπότε μπορεί και να θυμηθείτε ιστορίες από το νηπιαγωγείο τελικά! Απλά χαμογέλα και ολα θα φτιάξουν! :)Toy loves Chucky...ενα ρίγος με διαπερνά μόνο στη σκέψη του κοντοστούπικου! :P

One Happy Dot είπε...

@Spy...
Όταν συμφωνώ μαζί σας πρώτον μου παίρνω τη θερμοκρασία μήπως και εχω πυρετό και δεύτερον (αλλά δεν σας το λεω) νιώθω εξίσου σοφή! Toymaker rocks!!!!!!

@Naya...
έπρεπε να το θίξεις έτσι? Δηλαδή δεν μπορούσες να το περάσεις στο ντούκου? ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΧΙ! Εκεί να ρίξεις αλάτι στην πληγή!!!!

@Mahler...
Μέλι είμαστε όλοι! Και για να μπορέχω ανενόχλητη να βρω ράμματα για τη γούνα σου χωρίς να σκιάζομαι θα το φωνάξω...βλέπω ειδήσεις STAR! :P

mahler76 είπε...

ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

BITCH!!!!!!!!!!!!!!

Πάει ο εκβιασμός!!!!

One Happy Dot είπε...

xexexexe!!!! Οχι που θα υπέκυπτα σε τέτοιες ποταπές εκβιαστικές προσπάθειες! άσπιλη σαν τον μαλλί ενός κατάλευκου προβατίου! (το προβάτιο του προβατίου!) Και τώρα ετοιμάσου να ξεθάψω τα πιο κρυφά μυστικά σου! Μου χαχαχαχαχαχα!!!!!

Όναρ είπε...

Λίγα λεπτά πριν τα μεσάνυχτα..

One Happy Dot είπε...

και H One happy dot νομίζει ότι θα δουλέψει σωστά το ρημάδι αλλά που...άστα σου λεω, δεν είμαι για τεχνολογίες! :) Καλημέρες ανεπίδεκτες μαθήσεως!