2 Οκτωβρίου 2008

Out of order


Για ενα διάστημα το οποίο δεν ξέρω πόσο μεγάλο ή μικρό πρόκειται να είναι, θα απουσιάζω προσπαθώντας να ανακαλύψω τα χαμένα μου αρχεία (μετά τη χθεσινοβραδινή κατάρρευση του σκληρού δίσκου του τερατιδίου μου)
Παράλληλα θα περιφέρω την επίσης χαμένη μου αξιοπρέπεια η οποία θα πρέπει να μαζέψει τα κομμάτια της και να εξηγήσει σε εκείνους που θεωρούν κάθε μορφή τεχνολογίας "έργο του διαβόλου" (Βούλη Βούλη Βελζεβούλη πάλι μας έκαψες) και μπερεδεύουν το email με το φαξ, γιατί και πώς έγινε αυτό. Βέβαια, ως happy dot δεν χάνω την ελπίδα μου, τουλάχιστον οχι "until the last IT sings" και μου πεί ότι όντως τα αρχεία μου ταξιδεύουν ηδη πρός το μαγικό κόσμο του "μακριά από εδω". Αν συμβεί αυτό θα αναζητήσω καταφύγιο στη χώρα του Ποτέ γιατί μόνο εκεί δεν θα με βρούν.
Σε περίπτωση που συμβεί κάτι κοσμοϊστορικά τρομερό παρακαλώ ρίψατε σημείωμα, email ή φαξ (το ίδιο πράγμα είναι βρε αδερφέ), sms, mms (αν και εφόσον η σημασία των γεγονότων είναι τέτοια που καθιστά την ύπαρξη οπτικοακουστικών αποδεικτικών στοιχείων αναγκαία!), περιστέρι, πιτσούνι, σήμα καπνού.
Μέχρι τότε σας φιλώ γλυκά άπαντες και όπως έλεγε και η Μαρία Αλιφέρη (καλέ ζει αυτή?)
...Μην ξεχνάτε, σας αγαπώ!

23 σχόλια:

PN είπε...

Ναι καλέ η γυναίκα, ζει και βασιλεύει!!! Άκου εκεί να την πεθάνεις!!!

Μην σκιάζεσαι!!! Εμείς εδώ θα είμαστε. Καλά αν δεν είμαι Αθήνα, θα είμαι σε κανά Παρίσι, Λονδίνο, New York. Μην αγχωθείς εν πάση περιπτώσει...!!!!

Και εμείς σε αγαπάμε. Αααααα να ζήσουμε να το θυμόμαστε το pc!!!

Hfaistiwnas είπε...

Σε καταλαβαίνω απόλυτα, δύο φορές έχω χάσει το περιεχόμενο του υπολογιστή μου μέχρι να πάρω εξωτερικό..
Ελπίζω να βρεις σύντομα άκρη Dot μου! Ότι χρειαστείς να μας πεις! Φιλιά πολλα!!!!

Naf είπε...

ψίτ κοπελιά....
βρήκα κάτι αρχεί αεδώ κάτω στο πάτωμα...μήπως ξέρεις τίποτα;Να σε τα δώκω;

Ταχυδρόμος! είπε...

Καλό κουράγιο!

mahler76 είπε...

ωωωωωωχχχχχχχχ κουράγιο κούκλα....

Γ.Π. είπε...

Ψάξε, ψάξε όλο και κάτι θα βρεις...!
Απορώ όμως πως την έπαθες αυτή τη ζημιά;
Δεν πιστεύω να ήτανε αυτογκολ...!!!

Ανώνυμος είπε...

Αχ, ωραία δεν ήταν η "κραυγή των λύκων"?
Που τη θυμήθηκες όμως κι εσύ... της εποχής σου είναι!

ProFyLaKtiKo είπε...

θα πω αυτό που λέω πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, ότι κάτι του έκανες, δεν του φέρθηκες καλά, δε το φρόντισες και αποφάσισε να φύγει από κοντά σου...

ελπίζω να είχες αυτό που λέμε backup ή τουλάχιστον να μην έχασες κάτι πολύ-πολύ-πολύ σημαντικό (καμιά συνταγή για παγωτό π.χ.)

φιλιά

mahler76 είπε...

@ProFyLaKtiKo

είναι γυναίκα, είναι ποτέ δυνατόν να έχει back up???? Eγώ δεν το ανέφερα κάν γιατί ξέρω πως στην τύχη το δουλεύει το εργαλείο.

jacki είπε...

:( Καταραμένο ίντερνετ..Θα μας λείψεις.
:):):) Σε περιμένουμε. Φιλιά.

ProFyLaKtiKo είπε...

@mahler76 : τι λε ρεεεεε. η ψηλή τα ξέρει και τα δουλεύει όλα. είναι το πρότυπο γυναίκας για μένα...

SDRyche είπε...

Άντε πάλι αυτά τα μηχανήματα του διαβόλου..
Από την άλλη, εσύ με έχεις μπερδέψει. Και κανένα από τα τρία πουλάκια δε λέει να κελαηδήσει. Ούτε ένα "τσίου τσίου" δεν τους βγάζω!

Spy είπε...

"Όποιος φυλάει τα ρούχα του
χάνει τα παπούτσια του"
(παλιά αυστροουγγρική παροιμία)

One Happy Dot είπε...

@vk in athens...
Σιγά που την πέθανα! Ισα ισα που την ανέσυρα από όπου έχει χωθεί και εν πάσει περιπτώσει απέδειξα τη διαχρονικότητα της ατάκας της (δεν θυμάμαι και τίποτα άλλο από δαύτη!!!) Πολλά πέρα δώθε κάνεις εσυ...Τελικά μήπως είσαι αεροσυνοδός και δεν μας το έχεις πεί? Στάχτη στα μάτια οι υπόλοιπες δραστηριότητές σου εεεεε? Σε κατάλαβα η εύστροφη κουκίδα!!!!!! Φιλί γλυκό και ταξιδιάρικο!

@Hfaistiwnas...
Ευχαριστώ πολύ καλέ μου! Κι εγω δεύτερη φορά την πατάω (μετά από 7 χρόνια περίπου από την πρώτη "πατάτα") και με φασκελώνω δις και τρις που ήμουν τόσο απρόσεκτη!!! Στο εξής, κάθε 5 λεπτά back up ακόμα και στις ανάσες μου θα κάνω! Φιλάκια πολλά!

@naf...
Στο πάτωμα έπεσαν? Θα έχασαν την ισορροπία τους! Κοπελιά, βάλτα σε μια σακουλίσα και μου τα δίνεις όταν βρεθούμε. Δεν υπάρχει άγχος! Όοοοοοοχι!!!!

@Tαχυδρόμος...
Ευχαριστώ κυρ ταχυδρόμε! Μήπως έχει τρυπώσει κανένα αρχείο στην τσάντα σας? Μήπως λεω...

One Happy Dot είπε...

@Mahler...
Merci mizzampli Μου! Να ξέρεις, η γραία φταίει!!!! Ναι καλές για τη Sakafiora Λεω! :P

@Καημός...
Ψάχνω ψάχνω αλλά δεν βρίσκω...και αν κρίνω από τους ήχους που βγάζει το τερατίδιο, μάλλον δεν θα βρω! Λες τελικά να είναι κολλητικό αυτό με τα αυτογκόλ? Πάντως πρέπει να σας εξηγήσει κάποιος τους κανόνες του παιχνιδιού...δεν κλωτσάμε την μπάλα και όπου μπει! Τσ τσ τσ...στο νου μου σε είχα πάντως να ξέρεις και είδα live τις αντιδράσεις σου!!!! χεχεχε! Φιλί!

@Sakafiora...
Σας επιτρέπουν τη χρήση Internet εκεί στο καπί η μπαίνεις με τη σύνδεση του γείτονα μαρή γραία????

@Profylaktiko...
ΟΧΙ!!!! 'Ημουν πολύ καλή μαζί του! Ως και με AZAX μαντηλάκια του καθάριζα τη "μουτρίτσα" να είναι πάντα αστραφτερό και να γυαλιζάει! (εκ του γυαλιζάω-γυαλιζώ) Backup είχα αλλά δεν είναι αρκετά πρόσφατο ώστε να μην εχω χάσει σημαντικά αρχεία...όπως πχ γνήσια συνταγή για ΜΕΡΕΝΤΑ!!!!!!!! Κλαίω μόνο που το σκέφτομαι...κάποιος...τη...Nutella....Λιποθυμώ!
:)

One Happy Dot είπε...

@Μahler+Profylaktiko...
:P
το back up είναι για ερασιτέχνες...εγω είμαι βλάκας με περικεφαλαία οπότε τι να το κάνω??? Επίσης...φιλί στο Profylaktiko για την ψήφο εμπιστοσύνης και φιλί στον Mahler γιατί απλά μπορεί να σκεφτεί σαν γυναίκα!!! :)

@jacki...
Κι εμένα θα μου λείψετε αν και "τρυπώνω" στους υπολογιστές των υπολοίπων όταν τρώνε, είναι στο μπάνιο, πάνε για νερό, μιλάνε στο κινητό...κοινώς είμαι all over σαν κατάσκοπος και περιμένω την κατάλληλη στιγμή να "χωθώ". Φιλί γλυκό!

@sdryche...
Του διαβόλου δεν θα πεί τίποτα!!! Που είναι εκείνες οι παλιές καλές εποχές της Faber Castel νο.2 και μπλέ γομολάστιχας...ΝΟΤ!!!! Παραμένω πιστή στις νέες τεχνολογίες και αναμένω προτάσεις για νεο laptop αν έχετε άποψη επι του θέματος παρακαλώ! Οσο για το τριο...ίσως δεν τους δίνετε κίνητρα να τσιου-ίσουν. Καναβούρι καναβούρι πολυαγαπητέ! Αγωνιστικούς χαιρετισμούς! :)

@spy...
ψιτ εσυ...ο σοφός! Με το λες και στα αυστροουγγρικά σε παρακαλώ που είναι και η μητρική μου γλώσσα ως γνωστόν????

fpboy είπε...

αμάν!
εφιαλτης.
ελπίζω να τα σώσεις τα αρχεία σου!

L' Aesthete Soleil είπε...

Zει. Δε θυμάσαι στη διαφήμιση που ο διευθυντής με την κάρτα bonus, της αγοράζει ένα φουλάρι κι έρχεται ο γιος της και υπάλληλος του διευθυντή και λέει: "Μαμάααα"
Τώρα όσον αφορά το κομπιούτερ τι να πω; Μήπως υπάρχει κάποιου είδους συνομωσία; Κάποιο σαμποτάζ; Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία οπότε μπορεί και να έχουν σωθεί τα αρχεία...

One Happy Dot είπε...

@fpboy...
Κι εγω το ελπίζω αλλά οι IT-ήδες δεν φαίνονται πολύ αισιόδοξοι! :(

@ L' Aesthéte Soleil...
Μα έχεις τόσο δίκιο! Είναι η μαμά του κυρίου Γεργίου Βασιλείου ή κάπως ετσι εις -είου! Είσαι διάνοια, τέλος!
Οσο για τα αρχεία...ας πούμε ότι ηδη πακετάρω βαλίτσες για τη Neverland! ;)

Leviathan είπε...

ego pira exoteriko...ax poli krima pados....ipomoni...ade na mas er8eis grigora!!filia!

Ανώνυμος είπε...

.....
[θεια ειναι σκατα]

Όναρ είπε...

Η αποτοξίνωση βοηθά τους αλκοολικούς..γιατί όχι και σένα..Τελίτσα μου γλυκιά, σε πειράζω..Βέβαια, απ΄την άλλη δεν ανησυχώ γιατί ίσως αυτό επισπεύσει τη συνάντησή μας..Φιλιά πολλά, βραδινά και Σαββατιανά..α, και καληνύχτες έλλειψης (πι σι)..

One Happy Dot είπε...

@Leviathan...
Καλημέρα καλέ μου! Ελπίζω πως το ζουζούνι σας είναι ηδη καλύτερα και βρίσκεται κοντά σας και πάλι! Κι εγω είχα εξωτερικό σκληρλό δίσκο...μυαλό να κάνω ενα BackUp πρόσφατα δεν είχα!!!!!

@Θεία...
ξέρω...υπομονή...και επιμονή...και αν χρειαστεί θα δώσουμε και λίγο ξύλο τι να γίνει! :) φιλί γλυκό!

@Οναρ...
Γλυκειά μου Οναρ η έλλειψη δεν είναι μόνο από το Pc αλλά και από τον κόσμο που μου λείπει από εδω!
:( Λες να τα πούμε μέσα στην εβδομάδα? Για να μιλήσω με το άλλο το παιδί να δω αν ξεπέρασε την κρίση ηλικίας ώστε να κανονίσουμε να βρεθούμε!
Καλημέρες παραπονιάρικες! ;)