28 Μαΐου 2008

That could be me...


...εύκολα όμως! Μήπως τα ξανθό δεν το έχω? (Οχι)...αμ το γαλανό το μάτι χάντρα? (εεεε....Οχι?) Μήπως το ότι μπορεί να είναι αγοράκι? Ξέρω εγω τι κρύβει το pampers? εεεεεε????

Ενα cake σοκολάτας όμως το τσακίζω άνετα με τα χέρια, τη μύτη, τη μούρη ολόκληρη απότε ας μην κολήσουμε στις λεπτομέρειες...that could actually be me!!!

Ευχαριστώ τον καλό μου Vangel που έψαξε στο οικογενειακό album και δεν έβαλε εκείνη τη φωτογραφία που τον δέρνω να του πάρω το σοκολατένιο του αυγό! :)

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Από μικρή φαινόσουνα σεσειμασμένη κλέφτρα σοκολατένιων αυγών!
Εσύ μου έκλεψες τη συλλογή μου κίντερ?

One Happy Dot είπε...

εεεε...ποιά είσαι εσυ είπαμε???? (γμτ που με ανακάλυψε???)

xipasmenos είπε...

Είσαι σίγουρα εσύ!!!!

Spy είπε...

ΠOY TH BPHKEΣ TH ΦΩTOΓPAΦIA MOY ???

OEO ???

Πω, πω, τι έπαθα τώρα...
Σύνδρομο στέρησης σε βαθμό ανηκέστου βλάβης...
Eντάξει! Tο αποφάσισα. Θα κάνω αφιέρωμα στην σοκολάτα: H Σοκολάτα στην Tέχνη!
E, ρε γλέντια...

Σλουρπ...

One Happy Dot είπε...

@Xip...I am what I am and what I am is no excuse!!! xxx

@Spy...Η σοκολάτα στην τέχνη ή τέχνη στη σοκολάτα? Όποια version έχει περισσότερη σοκολάτα count me in!!!!

Spy είπε...

Το ίδιο είναι... χαχαχαχα
Πάω να σκουπιστώ τώρα γιατί μασούλαγα κάτι σοκολοτάκια (ξέρεις συνοδευτικά της σοκοφρέτας μου, που την είχα βάλει πάνω στο παγωτό σοκολάτα μου) και πασαλείφτηκα.

Τσίου...

One Happy Dot είπε...

u r pathetic...Παω να φαω λίγο σοκολατίτσα να ησυχάσω! ουφ...

Ανώνυμος είπε...

Σε χω ικανη να φας ένα cake σκολάτα μόνη σου..Στάνταρ!
Αν εχεις και νευρα..το γάμησες σου λέω!

One Happy Dot είπε...

Και χωρίς νεύρα, η κατάληξη είναι ίδια! Chocolate death! Μήπως να κάνες σχετικό αφχιέρωμα με συνταγές σοκολάτας? Νύχτα Θα τον αποπλανήσω θείτσα!