9 Μαΐου 2008

Ας γράψουμε...



Είδα στο όνειρό μου ότι με κάλεσαν σε παιχνίδι βλογικό...

Οι κανόνες απλοί και το παιχνίδι κατά τη γνώμη μου "γράφει".


Μπορεί να συμμετάσχει όποιος θέλει και ενδεικτικά παροτρύνω τους...

Endless Dreams, Spy, Mahler, Keen on Boys, Toymaker, Track of the Day ... αν φυσικά κάνουν κέφι και ο γραφικος τους χαρακτήρας διαβάζεται! :D

Equilibrium με πρόλαβε η Όναρ στην πρόσκληση οπότε πλέον να ξέρεις, περιμένουμε και οι 2 την ανταπόκρισή σου...πάλι θα μας ταξιδέψεις!


Sakafiora & Xipaki είστε λίγο αντιδραστικοί με τα βλογοπαίχνιδα γι'αυτό δεν σας συμπεριέλαβα αλλά...αν κάνετε την έκπληξη, ευαισθητούλια γαρ, θα είστε η ατραξιόν της βραδιάς! (είστε και λίγο ψωνάκια οπότε ίσως η σκέψη αυτή να σας πείσει!)


Για το http://autographcollectors.blogspot.com



18 σχόλια:

xipasmenos είπε...

sakafiora μας είπε ψωνάρες;

Ε λοιπόν εμείς θα ανεβάσουμε τις φωνές όταν βογκάμε στο σεξ τραγουδώντας Στανίση παράλληλα...

ΕΤΣΙ για να μην μας την λες.....

Και δεν γκρινιάζουμε.....αποζητάμε την προσοχή σας και τα χάδια σας!!!

Αντε απ' εδω!!!!

One Happy Dot είπε...

Δεν γκρινιάζετε ε? Οχι οχι...καθόλου! Αν συνεχίσεις έτσι θα σε σφαλιαρίσω...χαδιάρικα!

Οσο για το σεξ και τη Στανίση, ούτε να το σκέφτομαι δεν μπορώ η δύσμοιρη οπότε το κάνω delete! Ορίστε χρυσό μου...παίξε κι εσυ στο παιχνίδι!!!! Jesus αυτό το παιδί!!! :) και μου ξεσηκώνεις και τη Sakafiora Που ακομα δεν έχει πάρει χαμπάρι τι γίνεται...σουτ!

mahler76 είπε...

ΧΑ! στο παιχνίδι θα παίξω συντομότερα από όσο πιστέυεις γιατί με έχουν ήδη προσκαλέσει. όσο για το κείμενο, ήθελα να πώ, πρέπει να είναι κάτι καινούριο γραμμένο για την περίσταση ή κάτι παλιό???? Και γιατί παρακαλώ πρέπει να μπορεί να διαβαστεί? εγώ σκεπτόμουν να βάλω ανάρτηση από σημειώσεις της σχολής που αυτές δεν διαβάζονται με την καμία.

One Happy Dot είπε...

@Mahler...Σε έχουν ηδη προσκαλέσει? Ok..τώρα έχουμε ελπίδες να δούμε κάτι σύντομα!!!! Και εννοείται οτι πρέπει να διαβάζεται ας είναι και παλιό! Οι σημειώσεις της σχολής θα είναι για επόμενο παιχνίδι με θέμα...με τι "βασανιζόμαστε" κάθε μέρα!!!! :) εξυπνοπούλι!

Όναρ είπε...

Το περίεργο με την ανάρτησή σου αυτή είναι ότι ενώ αποτυπώνεις σκέψεις πολύ σοβαρές και άκρως "απειλητικές"..φροντίζεις η εμφάνιση να είναι παιχνιδιάρικη..τί να υποδηλώνει αυτό άραγε; Καλησπέρες χαρωπές κι απορημένες..

Ανώνυμος είπε...

hahahaha,
να σου πήγε ε?
Λοιπόν, ετοιμάζω μπλογκοπαίχνιδο και θα δείτε τι έχετε να πάθετε.

Ανώνυμος είπε...

Επίσης, τα γράμματά σου είναι πολύ στρόγγυλα, δείγμα ψυχασθένειας και μαζοχισμού.
Το γάμα και το θήτα τα κάνεις σαν 8, δείγμα στραβισμού (έχω μια καλή οφθαλμίατρο).
Το λ βρίσκεται άλλες φορές πάνω από τη γραμμή κι άλλες στη μέση, δείγμα αναποφασιστηκότητας.
Το Ζ δεν τολμώ να το σχολιάσω, εφηύρες καινούριο γράμμα στην αλφάβητο.
Και τέλος, σου χει πέσει πολύχρωμος χαρτοπόλεμος, οι απόκριες περάσανε ντεεεεεεεεεε.

Κατά τα άλλα μου άρεσε!

One Happy Dot είπε...

@Οναρ...δεν το είχα σκεφτεί μέχρι που το πρόσεξες...η αλήθεια είναι πως δεν ξερω γιατί μου βγήκε έτσι...ίσως τα πολύ σοβαρά να θέλουν και κάτι αισιόδοξο και πολύχρωμο για παρέα για να μπορούμε να τα καταλαβαίνουμε καλύτερα και να μην τα φοβόμαστε...ίσως! Καλησπέρες με χρώμα..όποιο και αν είναι αυτό! :)

@Sakafiora...αντί να σχολιάζεις τα πολύ στρογγυλά και παράξενα γράμματά μου (το δείγμα ψυχασθένειας μπορει να μην είναι απλό δείγμα...ταρααααααν!) δεν συμμετέχεις κι εσυ στο παιχνίδι που έχεις γίνει μέσα στην αντίρηση και την παρατήρηση?! Το στο καλό βρε γεροντοκόρη, με μικροσκόπιο τα ειδες? Περιμένω με αγωνία το διεστραμένο βλογοπαίχνιδο που θα κατεβάσει το κεφάλι σου!!!! :) Κατα τα άλλα χαίρομαι που σου άρεσε...?? Τα φιλιά μου και μιλάμε! :)

Unknown είπε...

Μια γραφή δίχως το κλειδί της δεν είναι πλέον μια γραφή αλλά μια «εικόνα» που μπορεί να είναι «παιχνιδιάρικη», μελαγχολική, όμορφη ή άσχημη. Μπορεί να είναι και μια γραφή που διαβάζετε με κανόνες από γραφολόγους που νομίζουν ότι μπορούν να προσδιορίσουν την κάθε στιγμή μας σαν να είμαστε όλοι όμοια κουτάκια αναψυκτικών -των οποίων διαφέρουν οι ετικέτες-, καταδικάζοντας τη σκέψη σε μια ατελεύτητη και ανεπίλυτη διαπραγμάτευση με το τίποτα μιας κανονικότητας που επιβάλλεται και η οποία δεν υπάρχει. Μπροστά σε κάθε γραφή μπορεί να σταθεί μόνο μια σκέψη που είναι ανοιχτή στην ιδέα ότι η συνύπαρξη του λόγου και του είναι δεν έχει τη μορφή της σχέσης. Να συνυπάρχεις με τη μορφή της γραφής χωρίς σχέση (παρατήρηση) που θα σε διέκρινε που θα μπορούσε να διαχωρίσει την ατομικότητά σου. ΄Αντε να βρεις τέτοιο κλειδί δηλαδή οπότε συμφωνώ κι εγώ . Πώς γράφεις έτσι το ζ;

Equilibrium είπε...

ΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑ!

απαπα 1
καλά δεν είναι να λείψω... τι πάρλα έπιασε, πολυγραφότατη μπράβο! έριξα μια ματιά, αλλά καθώς την κάνω για να γιορτάσω έξω τα γενεθλιά μου κι αύριο δουλεύω θα επανέλθω να δω τί έχασα

απαπα 2
Βαρκελώνη? Μα ναρκελώνη και δε με κάλεσες? μπουχουχου...! τέλεια θα πέρασες, θα τα διαβάσω...

απαπα 3
blog είδα νέο ομαδικό! και με θεματολογία που μας είχε απασχολήσει εμένα και τον Μάλερ (θυμήσου το ποστ Δεύτε Λάβετε...κτελ, ήδη έδωσα οδηγίες ως editor στον συνεκδότα νας σας περάσει link) αν ψάχνετε δαιμόνιο ρεπόρτερ επί του θέματος-ανταποκριτή στην επαρχία προσφέρομαι (σοβαρά!!)

απαπα 4
τέλειες οι φωτός σου για το πήλιο παρακάτω, με τιμάει που με αφορμή το αφιέρωμά μου έκανες μια τόσο γλυκιά αναφορά στον τόπο μου. φυσικά και να ξανάρθετε με την παρέα σου, u can count on my hospitality

απαπα 5
κανόνισε να βρεθούμε αθήνα τώρα...

απαπα 6
για το "ιδιογράφως" ευχαριστώ, αλλά θα το σκεφτώ διπλά... έχω γνώσεις γραφολογίας και θα το σκεφτώ διπλά πριν παίξω για να είμαι ειλικρινής!

καλό Σουκού! μάκια!

One Happy Dot είπε...

Λύσσα με το ζ!!!! άντε να ξεκινήσω να το γράφω κανονικά να δω αν θα ησυχάσετε! Παράξενοι σχολιαστές!!! Αλλά ξέρω ποιός τα ξεκίνησε ολα Sakafiora!!!! U snake!!!! :)

One Happy Dot είπε...

Aπαπαπαπα τι πάθαμε καλέ μου Equilibrium!!!

1.Με έπιασε οίστρος συγγραφικός και αλίμονο μας!!!
2.Βαρκελώνη...με μια λέξη, μαγικά! Εχω κ άλλες φωτογραφίες να σου δείξω και την συνιστώ α ν ε π ι φ ύ λ α κ τ α!!!!!
3.Το ομαδικό μας blog είναι νεο αλλά μεγαλώνει γρήγορα! Για οτιδήποτε ευτράπελο παρακαλώ ενημερώστε μας στο 3.serendipity@gmail.com και θα έρθω προσωπικά σε συνενόηση με τους συνεργάτες της ομάδας...κάθε βοήθεια στην πάταξη του εγκληματικού ντυσίματος είναι αποδεκτή και με το παραπάνω!
4.Το Πήλιο είναι αγαπημένος προορισμός για πολλούς λόγους και να είσαι σίγουρος ότι άμεσα θα συνενοθούμε να πιούμε ενα καφεδάκι Βυζίτσα ή όπουδήποτε αλλού!!
5.έμαθα ότι θα πάτε Kylie οπότε δεν είναι διόλου απίθανο να τα πούμε Αθήνα, στο Terra Vibe dance floor!!!! Τέλειο!!!!
6. Να παίξεις όπως και να έχει...αφου εσυ γράφεις κι εμείς ταξιδεύουμε θα κάνουμε τα στραβά μάτια για τις γραφολογικές σου γνώσεις!!!

Σε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι για μια ακόμη φορά...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dr_MAD είπε...

Αντέχω! = I DO! LOL

πάντως τα γράμματά σου είναι τα πιο ωραία που έχω δει μέχρι στιγμής

[το βραβείο να έρθει παρακαλώ]

[κλαπ κλαπ κλαπ]

One Happy Dot είπε...

@MAD...Δόχτωρ της βλογόσφαιρας, είναι τιμή για μένα να παίρνω το βραβείο από μια εξέχουσα προσωπικότητα σαν κι εσάς. Θέλω να ευχαριστήσω την δασκάλα μου στο Δημοτικό, την κα. Χαρίκλεια για όλες εκείνες τις φορές που με ρουφιάνεψε στη μαμά μου ότι τα γράμματά μου ήταν δυσανάγνωστα και για τις ξυλιές που ακολούθησαν με την καθοριστική πάντα συμβολή του τοίχου.."Θα σου δώσω μια και ο τοίχος άλλη μια"! Και πάλι σας ευχαριστώ...δάκρυ κυλά, το φόρεμα σέρνει πίσω μια ουρά στην οποία και σκοντάφτει με τσαχπινιά και στο τέλος εξαφανίζεται... (γιατρέμου, είμαι ψώνιο, τι λέτε?) :) Καλημέρες πολυπρωινές!

xipasmenos είπε...

Δηλώνω απο τώρα συμμετοχή στο μπλογκοπαίχνιδο της σακαφιόρας

Keen On Boys είπε...

Kι εμένα με πρόλαβε ο αλέξης στην πρόσκληση.
Mου άρεσαν οι διάσπαρτες κουκκίδες στη σελίδα, χιχι (ωραία γράμματα btw)

One Happy Dot είπε...

@Xipasmenos...τι πείσμα είναι αυτό χρυσο μου? Όλοι θα πάρουμε μέρος στο παίγνιο της Sakafioras...είναι να μη μας τάξει κάτι!

@Keen...το είδα το σκιτσάκι σου και σου έγραψα, τρελό μωρό! ;) Thanks για τα γράμματα, τουλάχιστον δεν με βγάζεις υποψήφια για εγκλεισμό σε κλινική όπως κάποιο φίδι κολοβό...!!! :)

Autographcollectors είπε...

ωραία ερώτηση...

αν αντέχει, όλα καλά :)

Ευχαριστούμε πολύ, για το όμορφο ιδιόγραφο