27 Μαΐου 2008

No milk today...just espresso!

Vous êtes jamais seuls
Vous savez ce qu'il faut faire
Ne laissez pas tomber votre nation
La disco a besoin de vous


Σήμερα δεν δουλεύω!!
Γιατί?
Έτσι!!

Κάθομαι μπροστά στο Pc και βλακίζομαι ασύστολα!!
Δουλειά εχω και τα "μπαλάκια" έρχονται το ενα μετά το άλλο βέβαια και ο κόσμος πάνω από το κεφάλι μου εξακολουθεί να ζητάει σήμερα πράγματα που ιδανικά θα τα ήθελε χθές αλλά το dna μου έχει δημιουργήσει διαφορετικη αλυσίδα σήμερα που αποτελείται από μουσική, ήλιο και κάθε κύτταρο έχει τη μορφή στραφταλίζουσας δισκομπάλλας!!!


Και όποιος θέλει, ας μου πει κάτι...κάτι τόσο δα μικρούτσικο...με διπλό espressaki μέσα στο venti iced caramel macchiat-aki έχει γυρίσει το ματάκι και βόλτες φέρνει το dot-aki!
Κι εσυ που ήρθες με κέφια σήμερα, θα στο πω μια φορά...

I have only one nerve left and you're getting on it!!!!

Λέω μάλιστα να κρεμάσω και σχετική πινακιδα-bulletin στο γραφείο μου για όσους δεν αντιληφθούν την επικινδυνότητα της συγκρεκριμένης κατάστασης ...

The Occupational Safety and Health Administration (OSHA) has determined that the maximum safe load capacity on my butt is two persons at one time, unless I install handrails or safety straps. As you have arrived sixth in line to ride my ass today, please take a number and wait for your turn. Thank you!



14 σχόλια:

Naf είπε...

ΑΜ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΑΜ ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝΕ ΠΟΥ ΣΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΚΙ ΟΛΑΣ;;;
ΑΪ ΜΑΡΗ!!
(κάτσε να πάρω τηλ εκείνο τον θεόρατο κυριούλη στο διπλανό γραφείο):Ρ

One Happy Dot είπε...

κοπελιά!!!!! Δεν με ενοχλεί να μου μιλάνε...με ενοχλεί να μου μιλάνε για δουλειά σήμερα που δεν το εχω η κορασίδα!!
Οσο για τον θεόρατο (για τα δικά σου χαμηλά δεδομένα πάντα! 85Β μαρη..ορίστε!!!!!) κυριούλη δίπλα...πολύ μου κολάει!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αν η δουλειά ήταν κάτι που μας άρεσε, τότε δε θα πληρωνόμασταν για να την κάνουμε.
Γερά dot κι εγώ στο πλάι σου!

One Happy Dot είπε...

Ελα κοπελιά! Τσάκω πλακάτ και πάμε να κατεβούμε στον προαύλιο χώρο να πετάμε πέτρες στην εργοδοσία (!!!!) ως άλλες Αλίκες Βουγιουκλάκες στο "η κόρη μου η σοσιαλίστρια" με καπελάκι φουντίτσα τσαχπινιάρικο!

Όναρ είπε...

Πειρατή..τί θα γίνει με τον καφέ που λέγαμε στο προηγούμενο ποστ (1 minute ago..), θα κατέβεις να τον "πιούμε"..; Καλησπέρες πρόστυχες..

One Happy Dot είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!! Αυτό το σ/κ θα λείπω αλλά από βδομάδας πολύ ευχαρίστως να τον "πιούμε"!!!

Spy είπε...

Eγώ λέω να κατέβεις κάτω, να πάρεις καφέ, να πας σε έναν τηλεφωνικό θάλαμο και να τηλεφωνήσεις στο γραφείο να τους πεις ότι έχουν βάλει μπόμπα και ότι θα εκραγεί κάπου ανάμεσα στο τώρα και τις επόμενες δύο ημέρες...

btw: μπορείς να πείσεις και τη γυναίκα μου να κάνει το ίδιο, διότι εγώ ο καψερός δεν ημπορώ;

One Happy Dot είπε...

My dear Spy το να την πείσω δεν θα είναι δύκολο καθώς μια λέξη μου έρχεται στο μαυλό...shopping! (έστω και window shopping καθώς οι καιροί είναι χαλεποί!)Αν όμως τους ειδοποιήσω για μπόμπα να δείς που εκεί είναι που δε με αφήσουν να ξεμυτήσω από δω μέσα μήπως και σκάσει τελικά και ησυχάσουν από μένα! :) Deep deep deep down they love me!

Ανώνυμος είπε...

Γφάφτους στο νιμου σου!Καλα κάνεις.Και γω μαζι σου.
ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΡΑΙΠΑΛΗ!ΚΑΙ ΠΆΛΙ!ΚΑΙ ΠΑΛΙ!

One Happy Dot είπε...

θεία...είσαι αναρχοαυτόνομη οπότε j'adore ξανά!

Leviathan είπε...

den douleueis e?teleia....ego pali ptoma apo ti douleia...filia!!

One Happy Dot είπε...

Δούλευα...απλά οχι τόσο παραγωγικά οσο θα έπρεπε! :)

Όναρ είπε...

Επειδή απαντάω σε λάθος ποστ..να στο πω κι από δω..από βδομάδα στην παραλία θα σε βρω για καφέ και για ποτό..Φιλιά και καλά να περάσεις..

Wrong Guy είπε...

kai na skeftis oti prin apo ti sinaylia,to tragoudi ayto to variomoun.

tora exei exelixthi se super agapimeno!

la disco a besoin de vous!