21 Μαΐου 2008

The "great" (?) story behind the dot!



Αχ αυτός ο Equilibrium και τα παιχνίδια του!!!!

Η ιστορία πίσω από το One Happy Dot [1 :) .]

Δεν είναι παραμύθι...δεν είναι καν ιστορία...

One...είμαι μια μόνο μια (σαν την ονειρεμένη Φρουτοπία) μέχρις αποδείξεως του αντιθέτου ή κλωνοποίησής μου μια νύχτα με φεγγάρι δίχως να το πάρω χαμπάρι.

Happy...είμαι ευτυχισμένος άνθρωπος τι να κάνουμε?
Γεννήθηκα ευτυχισμένο παιδί, όπως λέει και η κυρία μαμά μου. Ακόμα και στις κακές μου είμαι καλά και δεν θα μπορούσα να κάνω διαφορετικά με την απειλή των Xip & Sakafiora να μου παίρνουν τα αυτιά με το "Always look on the bright side of life" primo secondo! Η μοναδική στιγμή που ρισκάρεται το "happy" μου είναι όταν δεν εχω σοκολάτα...αλλά δεν συμβαίνει συχνά οπότε check και στο happy!

Dot...Το ότι είμαι ψηλή το έχουμε πει.
Καμιά φορά στο μετρό που μπορεί να δω κάποιον/α εξίσου ψηλό/ή και συνειδητοποιήσω ότι είμαστε στο ίδιο ύψος πάνω κάτω σκιάζομαι! Δεν το συνηθίζω και ας ξυπνάμε με τα 187 εκατοστά μου κάθε πρωί! Τετάρτη δημοτικού ήμουν 1.55 όταν τα πιο πολλά παιδάκια ήταν 1.40 με το ζόρι
(η Naf ίσως ήταν λίγο πιο κοντή...ίσως λέω και βάλε τα flyer στη τσάντα σου!!!) και ευχόμουν να ήμουν λίίίίγο πιο κοντή. Να μην φαινόμουν τόσο πολύ κάθε φορά που μιλούσα με τη διπλανή μου και κατέληγα εξω από την αίθουσα για το υπόλοιπο της ώρας, να έβρισκα παντελόνια που να μου κάνουν χωρίς να πειράζουμε το στρίφωμα, να είχα μικρότερα πόδια για να μπορώ να φοράω μικρά νουμεράκια αντί του 38 τότενες. Και δεν το είχα προσδιορίσει μέχρι πρότινος που το άκουσα. Κουκίδα...μικρή, σχεδόν αόρατη. Μια κουκίδα που δεν φαίνεται αλλά πάνω στο λευκό κάνει τη διαφορά. Που αλλάζει τη σημασία στην πρόταση, στη σκέψη...που μπορεί να μπεί παντού και να φέρει τα πάνω κάτω. Μια ανω τελεία, μια κάτω κουκίδα.
Οχι οτι αν μου δινόταν η ευκαιρία θα το άλλαζα αλλά καμιά φορά, όταν είναι να βάλω τακούνι, πράγμα σπάνιο σαν γραμματόσημο, σκέφτομαι το 1.92 που αγγίζω και είμαι και υψοφοβικιά ρε γαμώτο! :)

Κάπως έτσι λοιπόν προέκυψε η One Happy Dot και αυτά πληρώνετε κι εσείς τώρα πολεμοχαρη φυλή μου και αναγνώστες!!!! :)

Καθώς πολλοί έχουν ήδη λάβει μέρος στο συγκεκριμένο παιχνίδι, όποιος έμεινε απ'έξω και θέλει να μας πει την ιστορία του...ακούμε! :)

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Απαντώντας μόνο στο...dot,και γνωρίζοντας οτι σου αρέσουν τα complemane,(τουλάχιστον όσο και τα αμνοερίφια!)έχω να δηλώσω προς τους πολυπληθείς χλημίντζουρες που διάβασαν τη μετριόφρονα αυτοπαρουσίασή σου οτι:Παιδιά, είναι γυναικάρα!!!
"Άσχετος"

xipasmenos είπε...

Χαίρομαι που εγώ και η καλλίφωνη σακαφιόρα συντελούμε έστω και με την μέθοδο της απειλής στο να είσαι χάπι

Unknown είπε...

Αυτοβιογραφικόν

Μάρτιν το όνομά μου για αρχή.
Απ’ τον καιρό της Ακροπόλεως που γεννήθηκα
Ρε κοίτα να δεις τώρα που ξαναμετρήθηκα
Τρομερό , απ΄ το 1 και 86, λίγο πιο κάτω απ’ την ψηλή
Ίσως να μάζεψα κι απ’ τη βροχή
Να 1.85 βία. Και που να δεις τι θα γενεί

όταν το γήρας για τα καλά εμφανιστεί.
Σαν ήμουν στο γυμνάσιο
το χάλι ήταν πολλαπλάσιο
όσο το κεφάλι μου εξείχε
ο γυμνασιάρχης με ότι κι αν είχε
διαβήτη χάρακα ή χέρι
ξεσπούσε επί της κεφαλής μου σαν ασκέρι

Τώρα θα μου πεις :"Always look on the bright side of life" ,
μα μ’ ένα μάτι αλλήθωρο λίγο απ’ τον διαβήτη
κι ένα βηματοδότη ιλουστρασιόν με μπαταρίες nife*
κοιτάς εδώ, βρίσκεσαι εκεί με λευκοπλάστ στη μύτη
Καθότι υπέρμετρα μεγάλη και ψηλή η πρεσβυωπία
Και που να βρεις του Μουρ την ουτοπία.

Παρόλα αυτά παράπονο δεν βγάνω
μεγάλωσα πολύ με λούφα και παραλλαγή
κι όσο και νάναι στο δημόσιο κάτι φτιάνω
μιαν αίτηση, ένα χαράτσι, ένα χαρτί
μέχρι ν’ αρχίσει για τα καλά η δηλωτή.
Τότε είναι στιγμή αγία,
κι οι φάκελοι χωρίς αξία
Γιατί σα θα τελειώσει η δηλωτή
Αρχίζει ο Θανάσης στη στιγμή.

΄Ετσι ήσυχα περνάει η μέρα κι οι ανεμιστήρες στον αέρα
με λέν χαζό και χαμερπή, σκουλήκι ποντικομαμή
μά τζάμπα ο κόπος κι η φωνή
είμαι κουφός στο ένα μου αφτί.

___________________________________
Nife is a general shorthand expression for a mixture of nickel (Ni) and iron (Fe). NiFe is used to describe nickel-iron batteries για όσους δεν ξέρουν τις συγκεκριμένες μπαταρίες.

Μια και λένε όλοι χρόνια πολλά και εγώ επίσης όλο και κάποιο Κώστα ή Ελένη θα γιορτάζετε.

Όναρ είπε...

Αυτό που μ' αρέσει πολύ σε σένα τελίτσα είναι ότι είσαι επεξηγηματική και απλή..για όλα τα γούστα, τα βαλάντια και τις πεποιθήσεις..Καληνύχτες αθλητικές..(για να μην ξεχνιόμαστε)

Spy είπε...

O martin είναι Θεός!!!
Nομίζω ότι θα γίνω ο μεγαλύτερος fan του...
Σχετικά με τό όνομα ξέχασες να αναφέρεις πόσο ολιγαρκής είσαι στις περιγραφές σου.
See you later in the noon (και έτσι και κάτσεις μπροστά μου θα σε πυροβολήσω, διότι θα φέρω μαζί μου, φωτογραφικές, βιντεοκάμερες ipod, και όλο το συνεργείο του Alter, κι έτσι και δεν έχω οπτικό πεδίο, Θα κατέβω κάτω...)

One Happy Dot είπε...

@Ασχετος...Δεν θυμάμαι σε τι ποσό συμφωνήσαμε για το complemane αλλά τα διπλασιάζω και βάζω και ενα "μωβ" ακόμα! :) Α! Και θα απειλήσω τον γαμβρό σας για την κατασκευή του βλογίου!!!!

@Xipasmenos...είναι να μην χαίρεσαι? Είστε το "happy" Μου αβίαστα, αβασάνιστα!!!!

@Martin...Μην λέμε τα ίδια...είσαι βίος και πολιτεία και έχεις και νεο θαυμαστή τον --->

@Spy...που κάθε φορά απειλεί με τον γνωστό τρόπο αλλά ακόμα δεν μας έχει πεί...πόσο πιο κάτω θα κατέβεις χρυσουλάκι μου?????? u snail!!!! Μην ξεχάσεις τη σύνδεση με δορυφόρο να μας δούνε και στο διάστημα καλιε!!!

@Οναρ...Ταιριάζω πάντα και παντού σαν το γαλάζιο του ουρανού! :) Περιμένω ενημέρωση σχετικά με την αναμέτρηση!
Καλημέρες με διάθεση γενικότερη! :)

Ανώνυμος είπε...

Ολος ο κόσμος παρακαλάει να ψηλώσει 10 πόντους για να αδυνατίσει, κι εσύ θες το αντίθετο?

ΑΝΩΜΑΛΕΡΩ !

One Happy Dot είπε...

Και ανάποδη μη σου πω! Και δύστροποη και στριμένη και...και... :)

Keen On Boys είπε...

1.87!!! omg!
πές μου μόνο πώς σε αντιμετωπίζουν οι γκόμενοι που είναι πιό κοντοί απο σένα...

One Happy Dot είπε...

@Keen...με υπομονή και χωρίς τακούνι!!!! :)