13 Φεβρουαρίου 2008

Είμαι η Μαίρη Παναγιωταρά!


Θα είμαι ειλικρινής τόσο μαζί σας όσο και με τον εαυτό μου...από την ώρα που άρχισε αυτή η ιστορία με το blog και το στήσιμο του νέου "σπιτικού" μου δεν έχω κάνει δουλειά ούτε για πλάκα! Από την άλλη βέβαια όλη η Ελλάδα απεργεί σήμερα οπότε ίσως να έχω μια τόση δα δικαιολογία για να απέχω από τα επαγγελματικά δρώμενα...ίσως πάλι οχι!
Όπως και να έχει πέρασε και η σημερινή μέρα κ εγώ θα γυρίσω σπίτι μετα κόπων και βασάνων-κοινώς θα φορτωθώ μαζί με τα ψώνια από το super market στον μικρό αδερφό! Θα μαγειρέψω ως σύγχρονη Μαίρη Παναγιωταρά-πέννες με σάλτσα μεσογείου λέει το Menu και ο Θεός να βάλει το χέρι του και ο deliveras το παπί αν αποτύχει!- και θα περιμένω τον άντρα του σπιτιού να επιστρέψει. Και μπορεί όλο αυτό να είναι tres banale και νοικοκυρίστικο αλλά είναι μια μέρα από τη ζωή μου, όμοια στα σημεία με τη ζωή πολλών ανθρώπων και με μια οικεία ομορφιά...να ξέρεις ότι θα επιστρέψεις κάπου, θα μαγειρέψεις για κάποιον. Έτσι όπως εξελίσσονται οι ρυθμοί της ζωής μας, αυτό το λέω πολυτέλεια! Καλό απόγευμα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: