16 Μαρτίου 2011

Φίλε μου...




Ο σεβασμός, "φίλε μου", δεν είναι αυτοκόλητο Pannini "το εχω διπλό πάρε το ενα"...
Ο σεβασμός είναι η αναγνώριση από τους γύρω σου οτι αυτό που κάνεις το κάνεις σωστά, οτι δεν καταλαμβάνεις απλά μια θέση σε αυτό τον τρελαμένο πλανήτη, οτι υπάρχει λόγος πίσω από την ύπαρξή σου και οτι δεν είσαι μια τυχαία παρουσία σε ενα κόσμο συμπτώσεων...
Κατάλαβες "φίλε μου"?
Οχι...?
Για πάμε πάλι από την αρχή!
Το κατάλαβες τώρα?
Ναι?
Εύγε!
Άντε και γ@μήσου τώρα..."φίλε μου"!! Με την καλή έννοια...

19 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Ηρέμησε!!!!

mahler76 είπε...

χμ, το πόστ αυτό θα μπορούσε να γίνει αυτοκόλλητο pannini και να βγάλουμε λεφτά με ουρά.

Γ.Π. είπε...

Ποιος το τσάντισε το αψηλό κορίτσι; Δεν ξέρει μου φαίνεται που έμπλεξε...

κοντή είπε...

σήμερα που έμαθα οτι το "γαμήσου" γράφεται με παπάκι ένας νέος ορίζοντας άνοιξε μπροστά μου.

Ανώνυμος είπε...

τι ΣΤΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΜΩΡΗ!

b|a|s|n\i/a είπε...

και με τον όλο σεβασμό! ;)

Joyce είπε...

Συγκρατημένη οργή, όχι και τόσο κρυμμένη ειρωνεία, επιτηδευμένη υποβίβαση IQ, σεξουαλικά υπονοούμενα... αααα μ'αρέσει πολύ το στυλ σου!! :)

Πολύ θα ήθελα να μάθω αν τα απήυθηνες τελικά και στο "φίλο"... face to face.

Καλημέρα σου!!

Kος Μηδενικός είπε...

Εγώ με γαλλικά, πιάνο και Νουτελά (τόνος στη λήγουσα για γαλλική έμφαση!!) σε άφησα...τι εμεσολάβησε;

One Happy Dot είπε...

@Hfaistiwnas...

ήρεμη είμαι... :)

@mahler76...

Σου δίνω τα δικαιώματα με αντάλλαγμα, φυσικά, μια Nutella και κάνε τα κουμάντα σου! Είσαι ο κατάλληλος άνθρωπος άλλωστε!

@Εργοδέκτης...

Αυτό είναι το πρόβλημά του...οτι δεν ξέρει! Αν μάθει όμως θα το σκεφτεί καλύτερα την επόμενη φορά κύριε Εργοδέκτη μου! Τα κατσικάκια σας καλά? Ετοιμάζονται σιγά σιγά να συνοδεύσουν τον άρτον ημών τον επιούσιον? :)

One Happy Dot είπε...

@κοντή...

Κι αφού το έμαθες γιατί δεν το χρησιμοποίησες αμέσως? Πάλι στην ίδια τάξη θα μείνεις στουρνάρι! :)

@Θεια...

Μιλάς εσυ που μου έμαθες τα πρώτα μου "γαλλικά" πρίν 3 χρόνια? Ε ζαμέ!

@b|a|s|n\i/a...

Θα μπορούσε, παραγματικά, αλλά όταν το ξανασκέφτηκα είδα οτι δεν πληρεί τις προϋποθέσεις ούτε αστειευόμενη να το πω!

One Happy Dot είπε...

@Joyce...

Θα σε απογοητεύσω αλλά οχι. Βλέπεις η χαρά της ειρωνίας είναι να είναι σε θέση ο άλλος να αντιληφθεί το στοιχείο του "χλευασμού". Ο συγκεκριμένος "φίλος" όμως ζει στπν υπέροχο κόσμο της σοκοφρέτας και θα μου χαλούσε το σενάριο. Την επόμενη φορά, γιατί σίγουρα θα υπάρξει επόμενη φορά, θα προσπαθήσω να εισχωρήσω στο μυαλό του κι αν δω οτι περισσεύει κανένα byte φαιάς ουσίας θα αποπειραθώ να περάσω στην αντίπερα όχθη...με κουπί!
Σε φιλώ και σε καλημερίζω! :)

@Zero Point...

Ενα καταϊφι, δυο μικρά σοκολατάκια Υγείας και μια Balloo! Συνδυασμός που σκοτώνει!

apos είπε...

Όλα καλά, αλλά γιατί «με την καλή έννοια»;

One Happy Dot είπε...

@apos...

Γιατί το λεω με κάθε καλή διάθεση και ο σκοπός μου είναι να συνεισφέρω στην αυτοβελτίωση του συγκεκριμένου ανθρώπου...σας έπεισα μήπως ή να το σβήσω να παει στο καλό? :) :)

apos είπε...

Eμένα με πείσατε, γιατί σας έχω και μία συμπάθεια. Κάποτε περιμέναμε και ένα ΚΤΕΛ μαζί -νοερά έστω.
Απλά, έχω αρχίσει πλέον να πιστεύω ότι οι άνθρωποι δύσκολα αλλάζουν. Ούτε μπορούν, ούτε καν θέλουν.

One Happy Dot είπε...

@apos...

Δεν θέλουν αγαπητέ και αγαπημένε. Προ ολίγου ήρθε και η απόδειξη εκείνου του ρητού που λέει: "Το ποιός είσαι δεν αλλάζει, αλλάζει αυτό που νομίζεις οτι είσαι" μόνο που ακόμα κι εκεί το συγκεκριμένο άτομο...αυταπατάται! Τέτοια ματαιοδοξία...?!
Σα ςφιλώ πολύ γλυκά και ελπίζω να σας δω λιαν συντόμως, ουχί νοερώς!

DaisyCrazy είπε...

dotaki μου ποιος σ'έβγαλε απ'τα ρούχα σου; ξύλο θέλει να στρώσει λέω γω!

ν'αρχίσεις κι εσύ μποξ (εγώ θα τ'αρχίσω λίαν συντόμως νομίζω) κι όποιος σου σπάει τα νεύρα να τρώει και καμιά μπουνίτσα να συνέρχεται :)))))
καλέ ντε μη βαράς μια βλακειούλα είπαμε!
φιλάκια!

One Happy Dot είπε...

@DaisyCrazy...

Μωρέ δεν του το έδωσαν όταν ήταν μικρός και τώρα πληρώνουμε εμείς αμαρτίες γονέων! Αν αρχίσω μποξ, το οποίο έχει μια λογική, φοβούμαι οτι θα σας γράφω από τον Κορυδαλλό όπου θα κάνω τη συνέχεια του Prison Break χωρίς τον κούκλο τον Wentworth! Email: onehappydot@korudallos.gr για τις προτάσεις σας! :)

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=PYU_EQhIj3U

One Happy Dot είπε...

@Ανώνυμος...

Κάπως έτσι...μόνο που εδω ο φίλος συμπαρα-στέκεται. Ο δικός μου "φίλος" δεν ξέρω πόσο καλοδιάθετος είναι ή εστω, αν είναι, πόσο μπορεί να διαρκέσει η καλή του διάθεση...
Δε βαριέσαι...κανείς δεν γεννήθηκε για να γίνει τέλειος!

Καλημέρα!