4 Μαρτίου 2011

Πίτσι πίτσι




...Άντε και προσπερνάμε το γεγονός οτι χθές το βράδυ κοιμήθηκα στις 2 (σήμερα το πρωί δηλαδή αλλά είπαμε, προσπερνάμε) και σήμερα το πρωί (αγγλιστί today!) άνοιξε το μάτι από τσι 06.30 με το ενα γατί να κάνει πατουσάκια πάνω στην κοιλιά μου (εγω η γατομάνα...σε λίγο θα θηλάσω η Hello Kitty!) και το άλλο να με κοιτάει με βλέμμα "πεινάω! μνιαου! το πιάτο μας είναι άδειο! μνιαου! θα με αναγκάσεις να βγάλω νυχάκια και να σου κάνω τον καναπέ καλοκαιρινό (αγγλιστί summertime!) μνιαου!".
Τι να κάνω η έρμη, σηκώθηκα! Κι αφού σηκώθηκα είπα να έρθω και στην "εργασία και χαρά" από νωρίς μιας και και είχα να κάνω ουκ ολίγα πραγματάκια. Δεν λεω, έχει μια άγρια ομορφιά να έρχεσαι νωρίς στη δουλειά. Το "άγρια" έχει να κάνει με το αξημέρωτα! Η "ομορφιά" έχει να κάνει με το βλέμμα εκείνων που γνωρίζουν το καθημερινό μου ωράριο και μπαίνοντας στο γραφείο στις 8 λίγο έλειψε να καλέσουν εξορκιστή!!
Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα πχοιότικε αναγνώστη μου!!!! Το θέμα είναι οτι περί τις 8 παρά τσικ που περνούσα εξω από γνωστή "τράπεζαν" επί της λεωφόρου Αλεξάνδρας δίπλα από το μετρό, στάση Αμπελόκηποι (αν δεν έχεις καταλάβει ακόμα για ποιό χρηματοπιστωτικό ίδρυμα μιλάω τότε είσαι πιο χαζιά και από μένα...και πραγματικά δεν θα την άντεχες τέτοια σύγκριση!!!!) και οι εργαζόμενοι εντός ήταν όλοι (μηδενός εξαιρουμένου) με το τηλέφωνο στο χέρι! Και σε ρωτάω...πού μιλάνε πρωί πρωί όλοι αυτοί? Διότι αν τηλεφωνούν σε οφειλέτες και περιμένουν να εισπράξουν με το "καλημέραν σας", τότε κοιμούνται ακόμα τον ύπνο του δικαίου και είναι ωρα να αλλάξουν πλευρό!! Προσωπικά, αν χρωστούσα και μου τηλεφωνούσαν στις 8 το πρωί να μου το υπενθυμίσουν/ανακοινώσουν/ενημερώσουν, το πιθανότερο είναι οτι θα τους προωθούσα σε ενα από τα γατιά να συνενοηθούν για τα διαδικαστικά...!!

Τεσπα, απλά το είχα απορία και δεν είχα με ποιόν να τη μοιραστώ...

Παω να τελειώσω την εργασία και τη χαρά μου για σήμερα και αφού νιώσω αυτή την ολοκλήρωση να ξεχυλίζει από μέσα μου (η αφεντιά μου και ο καταρράκτης του Βίκου τέτοιο ξεχύλισμα..!!) θα παω να κάνω Κούλουμα όπως κάθε συνειδητοποιημένη κουκίδα!!!

Καλά να είμαστε...!!

6 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

χαχαχαχα έλα ντε πρωινιάτικα! Μα και πάλι, συνηθως απ'ότι ξέρω δίνουν τα δάνεια σε εταιρείες και αυτές παίρνουν και ενοχλούν ...
Τι να πεις.. πρωινό κουτσομπολιό!!!
Καλό τριήμερο!

b|a|s|n\i/a είπε...

στις δύο και μισή και το μάτι ανοιχτό στις πέντε και μισή. και χωρίς κατοικίδιο. κουτουλώ ολίγον τώρα μα σε κάνα μισάωρο ραντεβού με τις γαρίδες πάλι. ;)
μήπως τους πήραν τηλέφωνο οι δικοί τους εισπράκτορες;;
φιλιά πολλά. και πολλά!
καλό πολύ καλό κουλουμοτριήμερο!

mahler76 είπε...

μόνο να μην σου πέσουν πάλι οι ελιές στο αυτοκίνητο μέσα και τις ψάχνετε χαχαχα. Καλά να περάσετεεεεε

Υ.Γ: Μαρή, τα γατιά σου τα έχω δει και παίζει να ευθύνονται για την πείνα στην Αφρική και μου λές οτι ήταν άδειο το πιάτο τους?

One Happy Dot είπε...

@Hfaistiwnas...

Μια χαρά ήταν το 3ήμερο...με την εβδομάδα δεν τα παω καλά!!!!! Καλή Σαρακοστή μον αμουρ!

@b|a|s|n\i/a...

Και σήμερα που πέρασα πιο αργά πάλι με το τηλέφωνο στο χέρι ήταν...να δεις που πληρώνονται για να μιλάνε...απλά!

@K O SKROYTZAKOS...

Καλά ήταν δεν λέω...τώρα τι γίνεται μου λες?

@mahler76...

Αμάν μαρή τσούχτρα!!! Μια φορά είχαμε ενα ετυχές συμβάν και μας το χτυπάς στα μούτρα?
Υ.Γ. Κι όμως ήταν άδειο...και που να δεις πώς έκαναν χθές που γυρίσαμε...λίγο έλειψε να μας φάνε ζωντανούς τα γλυκά μου! Μιαου! :)

DaisyCrazy είπε...

οι εργαζόμενοι με γκόμενους, μωρά, σκυλιά, συζύγους, μάνες, πατέρες κτλ θα μιλούσαν. ή μεταξύ τους :))))))

πάντως όχι με οφειλέτες αφού οι τράπεζες πληρώνουν άλλες εταιρίες για τις βρωμοδουλειες τους!

φιλί στα γατουλίνια σου και σε σένα!

One Happy Dot είπε...

@DaisyCrazy...

Ανταποδίδουμε τα φιλιά και κουλουριαζόμαστε στο καλάθι μας να χουζουρέψουμε...τα γατιά δηλαδή οχι εγω...εγω κουλουριάζομαι κάτω από το γραφείο μέ την ελπίδα οτι θα παραλείψουν την απουσία μου!