23 Απριλίου 2008

37.8



...και ανεβοκατεβαίνει το θερμόμετρο σαν χαλασμένο ασανσερ!

Για σήμερα και μόνο (ελπίζω τουλάχιστον, διαφορετικά Πάσχα θα κάνουμε εδω και τη Βαρκελώνη θα τη δω μόνο σε κάρτα) βλογιάζουμε από το σπίτι καθώς κάποιος ιος μας θυμήθηκε ψες βράδυ αργά και μας έχει έχει ρίξει στο κρεβάτι.
Η σειρά των συμπτομάτων γνωστή...ρίγος, κομάρες, ζαλάδα, έλλειψη ορέξεως για φαγητό (στην περίπτωσή μου, αυτό και μόνο υποδηλώνει πως κάτι δεν πάει καλά!) και το θερμόμετρο δείχνει 37.3 "καταραμένα δέκατα που εξουσιάζετε τον οργανισμό μου, θα σας κατατροπώσω με μια αναβράζουσα ασπιρίνη με βιταμίνη C". Λίγο αργότερα...37.8...what the fcuk??? Έχω κοιμηθεί άπειρες ώρες, σε σημείο που όποιος μου μιλάει πρέπει να μου δίνει ενα αρκετά μεγάλο χρονικό περιθώριο για να απαντήσω σωστά και οχι με zzzzz....mmmm....και παρεμφερή γράμματα σε επανάληψη. Μοναδικοί χαρούμενοι για την υπάρχουσα κατάσταση...ο Manou και ο Quillo οι οποίοι την έχουν καταβρεί που έχουν παρέα και μου έδωσαν απάντηση στο ερώτημά μου "πώς την περνάνε όλη μέρα σπίτι μόνοι τους..." Πλακώνονται στο ξύλο, απλά!

ok...O FEVER μάλλον επιστρέφει οπότε παω να πλακωθώ μαζί του, αυτη τη φορά με depon! Τις καλημέρες μου... :)

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

το ξέρω ότι είναι ανωμαλία, αλλά το ποστ σου μου θύμισε το τραγούδι αυτό που έλεγε κάτι με ασανσέρ και η θερμοκρασία "ν'ανεβαίνει, ν'ανεβαίνει, είμαστε κι οι δυο καμένοιιιιιιιιιιιιιιι"

ΤΕΛΕΙΟ !

Naf είπε...

awwwwwww...
γιαυτό μου έλειπες σήμερα απο μσν και μου έλειψεεεεες!!!
μουτσ μουτσ περαστικά αγαπούλιιι

One Happy Dot είπε...

@Sakafiora...ήμουν σίγουρη ότι το δικό σου comment θα ήταν one of a kind!! Το ξέρω το τραγουδάκι που λες και στα νιάτα μου (....) είχα λικνιστεί (ωπα το χέλι!) στους ρυθμούς του οπότε το έκανα SOUNDTRACK της μέρας! :)

@Nafouli...thank u girl! Είμαι ηδη καλύτερα (ήταν ισα ισα για να μου σπάσει τα νεύρα και τον τσαμπουκά) οπότε θα τα πούμε αύριο!! Kissie luv!

Όναρ είπε...

Περαστικά και κοίτα να γίνεις γρήγορα καλά γιατί με ένα τέτοιο δέλεαρ σαν τη Βαρκελώνη..και νεκρός ανασταίνεται (ντρόπή, έρχεται και Πάσχα)..Καλησπέρες αναρρωτικές..

One Happy Dot είπε...

@Οναρ...είμαι ηδη καλύτερα. Νομίζω ότι ο οργανσιμός απλά "ξέσπασε" γιατί τον εχω πιέσει τον τελευταίο καιρό. Οσο για τη Βαρκελώνη...και σούρνοντας θα πήγαινα! Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και σε καλησπερίζω με υγεία πάνω απ'όλα! :)

Ταχυδρόμος! είπε...

Όχι αυτόόόό! Όχι ίωση ενόψει ταξιδίου!! Χτύπα τον ιό αλύπητα!!!!

One Happy Dot είπε...

@Ταχυδρόμος...τον επάτησα κάτω αλύπητα σου λεω!!!! Έτσι και ανακτήσω πάλι την όρεξή μου για φαγητό (μα που στο καλό πήγε και δαύτη μέρες που είναι???) θα είμαι τελείως καλά!!!! Καλό Πάσχα να έχεις και όλες οι κάρτες που θα "παραδώσεις" να είναι από αγάπη και μόνο!!!!