4 Νοεμβρίου 2008

Yamies=Γιαμις!


Όταν η mamma Dot πρίν χρόνια πολλά έμαθε ότι τελικά εγκυμονεί, μετά από αρκετές προσπάθειες που δεν απέδιδαν καρπούς, το πρώτο πράγμα που της έκοψε ο γιατρός ήταν το τσιγάρο (φουγάρο η mamma Dot από τα καλά!), το αλκοόλ (εντάξει Ορέστη Μακρή δεν την έλεγες αλλά το ουζάκι ανέκαθεν αποτελούσε την αχίλλειο πτέρνα της μαμάς, πλέον και της κόρης!) και τα γλυκά. Ολα τα γλυκά? Ιδίως τη σοκολάτα! Κόκκαλο η μαμά κόκκαλο και το έμβρυο που έμελε να γίνει ο φανατικότερος σοκολατολάτρης των εποχών από την ανακάλυψη του κακαόδεντρου.

Στο σημείο αυτό πρέπει να ευχαριστήσω θερμά τους φίλους Maya οι οποίοι περί τα 600 π.χ. ανακάλυψαν τις θεραπευτικές ιδιότητες της σοκολάτας με την
παρασκευή ενός ροφήματος που το ονόμαζαν "Choclatl". Το ρόφημα αυτό, στο οποίο πρόσθεταν και άλλα μπαχαρικά, το έπιναν ζεστό και θεωρούσαν ότι ήταν χωνευτικό, δυναμωτικό και το καλύτερο φάρμακο της εποχής εκείνης, που μπορούσε να γιατρέψει κάθε αρρώστια. Στην πορεία χρησιμοποιήθηκε και ως εμπορικό μέσο συναλλαγής (π.χ. σου δίνω τη γυναίκα μου για 2 σπόρους κακάο, σε παρακαλώ πάρτην και δώρο η πεθερά!)

Όπως και να έχει η mamma Dot δεν μπορούσε να στερηθεί τη σοκολάτα, για το λόγο αυτό έκανε τις ατασθαλείες της και που και που μπούκωνε κανένα κομματάκι υγείας με την πεποίθηση ότι αφού δεν είναι γάλακτος δεν μπορεί να κάνει κακό. Αυτό που δεν γνώριζε μάλλον ήταν ότι το baby Dot, που αναπτυσσόταν με ρυθμούς πλεόν του κανονικού, είχε ηδη πάθει εθισμό στη σοκολάτα ενω κάθε κωλοτούμπα του μωρού μετά από ενα κομματάκι σοκολάτας το αντιμετώπιζε ως ένδειξη ότι "το παιδί είναι καλά και παίρνει θέση".

Οι μήνες περνούσαν, τα κομματάκια σοκολάτας διαδέχονταν το ενα το άλλο με κάποιες εμβόλιμες ION γάλακτος για τη λιγούρα να σπάνε τη μονοτονία των "υγείας" και ενα μαρτιάτικο πρωινό ήρθε το dotario! Ήσυχο σχετικά παιδάκι, του μόστραραν κ ενα ροζ φιογκάκι στο μοναδικό τσουλούφι που κοσμούσε το κατά τα άλλα φαλακρό του κεφάλι (
είδες vk που όλοι έχουμε μια ιστορία με τσουλούφι?) και όλοι ήταν ευτυχισμένοι.

Το να σας πω ότι θυμάμαι κατά πόσο μου έλειπε η σοκολάτα που τόσο πολύ είχα γευτεί στους 9 μήνες της παραμονής μου στο mamma Dot motel θα είναι αναληθές. Αυτό που θυμάμαι όμως είναι ότι όταν μετά από χρόνια η γιαγιά Dot μου έδωσε να πιω το πρώτο μου Dolca
("DOLCA, γάλα με κακάο όλο δύναμη και όλο νοστιμιά, κάθε μέρα DOLCA πίνω και όλους τους αφήνω, τους αφήνω χίλια μίλια μακριά!" για όποιον θυμάται και αναγνωρίζει) ένας νέος κόσμος ανοίχτηκε μπροστά μου. Κάθε ρουφηξιά με το καλαμάκι ήταν ενα βεγγαλικό που έσκαγε στο κεφάλι μου και γέμιζε τον ουρανίσκο μου με μικρές σοκολατένιες φυσαλίδες! Το αποτέλεσμα ήταν να σηκώνομαι κρυφά το βράδυ και να αδειάζω το ντουλάπι από τα Dolca ρίχνοντας το φταίξιμο στον 5-6 μηνών αδερφό μου που είχε ηδη τη φήμη του φαγανού οπότε με βόλευε. Άλλο που ουδείς το πίστευε και μετά από μια βαρυστομαχιά από 6 απανωτά Dolca, στο τέλος τα καταργήσαμε τα από το σπίτι.

Η αρχή του τέλους ξεκίνησε όταν πήγα δημοτικό κι εκεί κάθε προσπάθεια παρεμβολής μεταξύ εμού και του σοκολατένιου αντικειμένου του πόθου μου ήταν ανεπιτυχής. Ότι χαρτζιλίκι μάζευα το ξόδευα σε KISS, μικρές ΙΟΝ γάλακτος, το χρυσό Derbi, Κουκουρουκου, Μέλο ενω ο παππούς μου πάντα μου έδινε κάτω από το τραπέζι κανένα σοκολατάκι με λικέρ που τότε μου έκαιγε τον ουρανίσκο αλλά το απολάμβανα. Κάποια στιγμή βέβαια έφαγα πολλά σοκολατάκια με αποτέλεσμα να γίνω λίγο ντέφι και μας έβαλαν σε καραντίνα...μαζί με τον παππού!

Λίγο πρίν το τέλος του δημοτικού ανακάλυψα τη χαρά της Μερέντας με το κουτάλι. Γιατί μπορεί κάθε πρωί η mamma Dot να μου έφτιαχνε ενα ποτήρι γάλα με Nesquick αλλά ήταν αδύνατο να το πιω χωρίς τη συνοδεία μια τεράαααστιας φέτας αλοιμένης με Μερέντα χωρίς βούτυρο! Ως εδω καλά. Ποτέ όμως δεν είχα δοκιμάσει σκέτη Mερέντα. Το γιατί ακόμα διερευνάται. Ώσπου ενα πρωινό άργησε να φέρει ο φούρνος ψωμί και οσο περίμενα την τεράααααστια φέτα να προσγειωθεί στο πιάτο μου έβαλα δάχτυλο στο βάζο! Ω Θεοί! Οποία η ηδονή! Μέχρι να έρθει η φέτα είχε φύγει η Μερέντα και η mamma Dot είχε απομείνει με το ψωμί στο χέρι να κοιτάζει το καμάρι της που έγλυφε ακόμα και τις πατούσες του.

Τα χρόνια περνούσαν και η Μερέντα έγινε είδος υπο εξαφάνιση στο σπιτικό μας καθώς μεγάλωνε και ο bro Dot ο οποίος αποδείχτηκε γερό κουτάλι και αυτή του η ικανότητα πολλές φορές μας οδήγησε σε βίαιους καυγάδες με το βάζο να αλλάζει δωμάτια εν ριπεί οφθαλμού. Στο τέλος είχε ο καθένας τη δική του. Και όλοι είμασταν αγαπημένοι μέχρι να αδειάσει κάποιο βάζο και να αρχίσει και πάλι ο πόλεμος!

Και ενω τα χρόνια περνούσαν και η σχέση μου με τη σοκολάτα γινόταν ολοένα και πιο δυνατή ήρθε ενα πρωινό που έμελλε να είναι διαφορετικό από τα υπόλοιπα.
Πήγαμε στο super market με τον πατέρα Dot και βρέθηκα μπροστά σε ενα άδειο ράφι Μερέντας (
εκτός από την τότε πολύ μεγάλη συσκευασία που σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσαν να μου εμπιστευτούν) και ενα άλλο παρασκεύασμα το οποίο ήταν λίγο πιο καφετί στο χρώμα από τη Μερέντα, ήταν σε μεγαλύτερο γυάλινο βάζο με κάτι cartoon και το έλεγαν...Nutella! Κάτι η απορία, κάτι το σύνδρομο στέρησης με οδήγησαν να απλώσω το χέρι και να διεκδικήσω ενα βάζο την ίδια στιγμή που αδερφός μου έκανε στροφή πρός τη μαρμελάδα φράουλα όπου και τελικά παρέμεινε μέχρι σήμερα. Καθώς μάλιστα εκείνο το σ/κ θα φεύγαμε με το τροχόσπιτο, τα ψώνια όπως τα κάναμε τα φορτώσαμε στο αμάξι και ξεκινήσαμε για το Δήλεσι. Φτάσαμε, ξεφορτώσαμε, πήγαμε για μπάνιο, για φαγητό, για παγωτό και καταλήξαμε απόγευμα πίσω για ύπνο. Ήμουν 7 χρονών όταν δοκίμασα Nutella ενα καλοκαιρινό απόγευμα με κουτάλι σούπας σε θερμοκρασία τροχόσπιτου, σχετικά λιωμένη και με τη χαρακτηριστική της μυρωδιά να μου γαργαλάει τα ρουθούνια. Στην κυριολεξία έτρεξαν τα σάλια μου ενω υποσχέθηκα στον εαυτό μου να οσο μπορώ να μην μου στερήσω ποτέ την ικανοποίηση αυτού του γλυκού εδέσματος. Νομίζω μάλιστα πως για μια περίδο προσπαθούσα να συνδυάσω τη Nutella με κάθε φαγητό ώσπου πάλι στο στομάχι μου φρίκαρε και ξεκίνησα να τα διαχωρίζω.

Από τότε έχουν περάσει κάμποσα χρόνια και η Nutella έχει ξενυχτήσει μαζί μου σε εξεταστικές, έχει θρηνήσει χαμένες σχέσεις και ανεκπλήρωτους έρωτες, έχει πηδήσει πάνω κάτω από χαρά μαζί μου για εκείνους τους έρωτες που εκπληρώθηκαν, έχει ετοιμάσει ατομικά και μη πρωινά, έχει κάνει κους κους στο τηλέφωνο με ενα κουτάλι της σούπας κι έχει βρεί λύσεις σε σημαντικά προβλήματα όπως "τι θα βάλουμε το βράδυ μαρή?" αλλά και ακόμα πιο σημαντικά όπως..."και τώρα που έφυγε τι?", έχει πάρει αποφάσεις για το μέλλον, έχει αποκυρήξει το παρελθόν, έχει συγχωρήσει, λανθασμένες αποφάσεις και λάθος ανθρώπους, έχει παρακολουθήσει τανίες στον καναπέ, έχει μπεί κρυφά στο σινεμά...έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι του ψυγείου μας.

Μπορεί να μην έχουμε να φάμε αλλά έχουμε να φάμε Nutella!

Τώρα πλέον το μόνο που μένει είναι να αλλάξουμε τη θέση της Ελλάδος στις κατά κεφαλή μετρήσεις κατανάλωσης σοκολάτας από προτελευταία σε...δεύτερη άντε, μη γίνουμε και παχύσαρκοι!

Δεν ξέρω για σας, εγω όμως λιγώθηκα! :)

35 σχόλια:

PN είπε...

Καλέ...τι οργασμός σοκολάτας είναι αυτός; Τι σε έπιασε πρωϊνιάτικο; Δουλειές δεν έχουμε βλέπω; Με κυβέρνηση Δεξιάς, τι περιμένεις; Θα φτάσουμε να πούμε τη Nutella, Nutellάκι!!!! Mahler...μην μιλήσεις, θα σε καρυδώσω!!!

Ώστε πάει χρόνια αυτός ο έρωτας. Χαίρομαι πάντως που μοιράστηκες αυτή τη σημαντική πλευρά του εαυτού σου μαζί μας.

Όσο για το τσουλούφι, το ξέρω βρε ότι κι άλλοι το έχουν. Απλά το δικό μου είναι μοναδικό και μαγικό. Αφού το είδες και από κοντά. Πες ότι δεν διέκρινες την αστρόσκονη που έβγαζε;

Εγώ μετά από αυτό το post απλά πείνασα. Πάω να μαγειρέψω, μπας και φάμε τίποτα σε αυτό το σπίτι!!!

Τα φιλιά μου μικρή Nutello-πνίχτρα!!!!

b|a|s|n\i/a είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=HGahZ9g1ET8
νουτελιαστήκαμε! λολ.
από τις καλύτερες σοκολάτες η υγείας του παυλίδη!
η μερέντα πάει πια;
ο ferrero της nutella είναι ο γνωστός rose;

Hfaistiwnas είπε...

πωπω εγώ να δεις πως λιγώθηκα!!
Δώρο την πεθερά; Ευτυχώς δεν θα έχω μικρή γλυκιά Ντοτ!
Τόσο σοκολάτα μέσα σε ένα ποστ πρωτη φορά είδα!λολολολ!
Καλησπέρα!

ΥΓ. Η αφήγηση καταπληκτική!!

SDRyche είπε...

Άντε τώρα να σχολιάσω με το ζάχαρο στο πάτωμα και τα σαλάκια μου στο πληκτρολόγιο! Δράμα. Πάω για Nutella. Τι πάω; Τρέχω! Να σας φέρω κάτι όταν γυρίσω;

Naf είπε...

ΕΛΕΟΣ!!!!
ΔΕΝ ΜΕ ΛΥΠΑΣΑΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ;;;;;που θα βρώ nutella στο γραφείο τώρα;;;;
i hate you!

One Happy Dot είπε...

@vk in athens...
Να σου πω ότι το σκεφτόμουν τι κάθομαι και γράφω μεσημεριάτικα? Αλλά κάναμε ενα spotaki για τα Kinder και έπιασα τον εαυτό μου να κοιτάζει ξελιγωμένος την οθόνη και... και το ενα έφερε το άλλο! Οσο για το τσουλούφι, χαίρομαι που τελικά ήταν αστερόσκονη και οχι πιτυρίδα...από το άγχος το ΠΑΣΟΚικό!!!!!! :) φιλί μικρό μου bijoux!

@b|a|s|n\i/a ...
ε κάπως έτσι λειτουργούσαμε κι εμείς τα πρωινά, λίγο περισσότερο νυσταγμένα, με λιγότερα χαμόγελα, με μάχες πάνω στο τραπέζι ποιός θα φάει την τελευταία "μαχαιριά"...οικογενειακά! Οσο για την απορία σου να σου πω ότι ο μπαμπάς της Nutella είναι ο Pietro Ferrero ο οποίος πρώτα έφτιασε τη Nutella και μετά προχώρησε στα ferrero "μας κακομαθαίνετε κύριε πρέσβη μου" rocher! :)

@Hfaistiwnas...
αχ κι εγω καλέ μου με τέτοιο πάθος που μίλησα για τη σοκολάτα κινδυνεύω να παρεξηγηθώ! :)

One Happy Dot είπε...

@sdryche...
ε αν δεν σας κάνει κόπο φέρτε μας λίγο τυράκι τριμμένο για τη μακαρονάδα. Nutella μη φέρετε άλλη έχουμε! TIP...αν τη φάτε πάνω σε ψωμάκι να είναι φρυγανιστό! :) καλή απόλαυση!

@naf...
εγω θα σου φέρω καλή μου οση θέλεις! Με φροντίδα, αγάπη, προδερμ και Nutella θα μεγαλώσει το φασολάκι μια χαρά!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως προτιμώ τη μερέντα!
Επίσης, το δάχτυλό μας και την υπογραφή μας να μη τη βάζουμε όπου να'ναι

Equilibrium είπε...

Για αυτό είσαι η πιο γλυκιά και αψηλιά κοπέλα που ξέρω...

υγ. εγώ είμαι με τον bro σου...!

φλκ κι ελπίζω να 'σαι καλύτερα :)

jacki είπε...

Κι ύστερα λένε... Το παιδί από εμβρυο επηρεάζεται. Για να ρωτήσω τη μάνα μου τι έκανε στην εγκυμοσύνη της την 4η και βγήκα έτσι :)
Φιλιά σοκολατονουτελένια.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερίζω σε, σοκολατένια οπτασία!
Έχουμε και λέμε...

1. παρασύρθηκα τόσο από τη σοκολατομανία και ενώ ήμουν χαμένη σε βουνά από σοκολατάκια, λίμνες από νουτέλα και καταρράκτες από Nesquick, που διαβάζοντας την φράση: "...ήρθε το dotario!" κόλλησα προς στιγμήν και ψαχνόμουν να βρω για ποιο λαχταριστό σοκολατένιο σνακ μιλάς και κυρίως ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΟΥΤΕ ΑΚΟΥΣΤΑ;;;!!!

2. Κουκουρούκου... τι είπες τώρα... Σε όλο το δημοτικό, στο δεύτερο διάλειμμα τρώγαμε τυρόπιτα και στο τελευταίο κουκουρούκου! Έτσι, για να κατέβει καλύτερα μετά, στο σπίτι, το γιουβαρλάκι!

3. Μερέντα εννοείται ΧΩΡΙΣ βούτυρο!!!

naya είπε...

Μα καλα..ποιος βαζει βουτυρο πριν τη μερεντα κ μετα το ψωμι??μπλιαχ!
Νουτελολαγνεια ε?Εγω βουταω τις μπανανες μεσα στις νουτελες(ή κ το αντιθετο)!Εγκρινεις??

ProFyLaKtiKo είπε...

η οδύσσεια μιας νουτελιασμένης...

να ξερες πόσο σε καταλαβαίνω, τώρα που έχω ψιλο-περιορίσει τα γλυκά... αχ να ξερες...

Ανώνυμος είπε...

Μωρη εισαι ψυχασθενεις το ξερεις?
αντε να δουμε θα μας φερει σοκολατες ο θειος σου που θα ρθει η να παραγγειλω Νουτελες?
Φιλι γλυκο σαν σοκολατα!

One Happy Dot είπε...

@sakafiora...
εσυ καλά κάνεις και προτιμάς τη Μερέντα ώστε να μη χρειαστεί να τσακωθούμε ποτέ! :) Οσο για τα δάχτυλα και την υπογραφή έχεις απόλυτο δίκιο γι'αυτό και στο εξής προτιμάω το κουτάλι...της σούπας βεβαίως βεβαίως!

@equilibrium...
xexexe! Παιδί της μαρμελάδας κι εσύ? ok ούτε με σένα θα τσακωθώ! Είμαι μια χαρούλα κι ετοιμάζομαι για Mini διακοπούλες από αύριο! Φιλιά! :)

@jacki...
4η????? Είσαι το 4ο από ολα τα καμάρια της? Ελπίζω πως όλοι σε προσέχουν σαν τα μάτια τους μικρό παιδί! Αγκαλιά! :)

jacki είπε...

Χμμμ έχουμε και 5ο οπότε...

One Happy Dot είπε...

@brokensemaphore...
έχουμε και λέμε...
1.το dotario είναι το γνωστό βλογοσνακ το οποίο το τρώς και αν δεν καταλήξει να σου κάτσει στο στομάχι τελικά εθίζεσαι σε αυτό! ;)
2.μμμμ γιουβαρλάκι...εεε....οκ ίσως να εχω πρόβλημα! Back to κουκουρούκου!
3.εννοείται!!!! Ποιός μπορεί να χαλάσει μια τέτοια γεύση για να βάλει βούτυρο...? Ποιός? Ο μπαμπάς μου!!!!!!

@Naya...
όπως είπα και στην φιλενάδα πιο πάνω, ο Μπαμπάς dot δηλώνει μέγας λάτρης του βουτύρου και θεωρεί ότι ταιριάζει παντού και πάει με τα πάντα! Μεταξύ μας νομίζω ότι το έκανε επίτηδες για να τρώει εκείνος "αναγκαστικά" τη φέτα με το βούτυρο και να μας φτιάχνει εμάς "αναγκαστικά" άλλη! :P

@Profylaktiko...
Νουτελιασμένης...σαν να λέμε σακατεμένης, αφιονισμένης κ.οκ.! Αχ καλό μου, ενα δράμα ζείς με αυτόν τον οδοντίατρο τελικά! τσ τσ τσ!

One Happy Dot είπε...

@theia...
δεν θέλω σοκολάτες από το θείο ευχαριστώ! (Dot συγχυσμένη ανακαλύπτει μια Milka στο συρτάρι του γραφείου την οποία και τσακίζει στη σκέψη και μόνο!)

@jacki...
οπότε εσυ πρέπει σίγουρα να κρύβεις τη Nutella σου! :)

jacki είπε...

Αυτό είναι τό μόνο σίγουρο. Και τη νουτέλα και τη μερέντα και τα κιντερ μου :)

Γ.Π. είπε...

Γλύκα μου!
Πες τώρα αλήθεια!
Τί θα αντάλλασες με τη Nutella σου;
(εννοείται μη μπλέκεσαι με υγεία και ευτυχία...για λιχουδίες πάντα μιλάμε!) Λίγο σουβλάκι; Κανένα κοψιδάκι; Θα προτιμούσες να στερηθείς ας πούμε καφέ ή nutella;
Για να δούμε;
Η στιγμή της αλήθειας... έφτασε!

One Happy Dot είπε...

@jacki...
αν μου πείς ότι έχεις και "ντουλάπι θερμίδων" να ξέρεις θα με υιοθετήσετε και θα κάνουμε μια εξάδα υπέροχη!

@καημός...
Με τίποτα! Ποτέ!
Βασικά υπάρχει κάτι...ο μοναδικός λόγος για να απαρνηθώ τη Nutella είναι να την μοιραστώ με κάποιον που την αγαπάει εξίσου και θα είναι σε θέση να το εκτιμήσει (την κίνηση και την κρίση πανικού που θα παθαίνω σε κάθε κουταλιά που θα μετράω μείον!) Τα φιλιά μου και τα συγχαρητήρια μου για τη χθεσινή...γλύκα!

mahler76 είπε...

έπαθα ζάχαρο και μόνο που σε διάβασα. Λοιπόν με την Soula ετοιμάζουμε το έγκλημα που είπαμε στα γενέθλια του Αντώνη. Ετοιμάσου!!!

mahler76 είπε...

α, και θα πούμε και στην φάτσα τον ΓΙατρό. Άντε φιλάκια!!!

One Happy Dot είπε...

@Mahler...
Γεννήθηκα έτοιμη (μια εγω και ενας ο McGaiver)!!!!Περιμένω ενημέρωση και παρακαλώ το τσουρεκάκι να έχει καρτελάκι με το όνομά μου επάνω μη γίνει κανένα μπέρδεμα και καταλήξουμε να ξεμαλλιαζόμαστε!!!!!! Να είναι όποιος αντέχει τόση σοκολάτα!!!!! :)

mahler76 είπε...

ένα τσουρεκάκι για σένα, ένα για την Soula ένα για το MADούλη, 2 για μένα. Είμαστε οκ?

mahler76 είπε...

εκτός και αν αποφασίσουμε να πάμε και φαγητά οπότε γάμα μετά δεν θα χωράμε να βγούμε από τις πόρτες χαχαχα

One Happy Dot είπε...

χμ...μ'αρέσει όταν σκέφτεσαι έτσι πρόστυχα!!! :)

PN είπε...

@One Happy Dot & Mahler: Αααααα να σας πω...αν είναι για οργασμό σοκολάτας, καλά να περάσετε!!! Ή μάλλον μπορώ να έρθω να σας μετράω μετά το ζάχαρο!!!!! Αλλά για λοιπή μασαμπούκα count me in!!!

One Happy Dot είπε...

Ακούς Mahler? O vk θα μας μαγειρέψει!!!! Τι εννεοείς vk όταν λες ότι δεν είπες κάτι τέτοιο? Ήταν ξεκάθαρο από τα συμφραζόμενα!!!! Φαγητό με τη βλογοκοινότητα...i love!!!!

mahler76 είπε...

τέλεια!!!!!!!!!!!!!!!!

Spy είπε...

Με συγχωρείτε που άργησα αλλά ψώνιζα στο ψιλικατζίδικο και ξεχάστηκα. Τελικά με ανασύρανε από τα συντρίμια και τσουπ! Ήρθα.

(βασικά ήρθα γιατί άκουσα πως θα σας μαγειρέψει ο vk και είπα να κάνουμε το "σας" "μας", αν δεν έχετε αντίρρηση)

Kiara είπε...

Τώρα λύνεται και το δικό μου πάζλ λοιπόν.Απο κει το παθα και γω!

PN είπε...

Για πόσα άτομα τραπέζι θα είναι δηλαδή. Να σας πω...να ξέρω να προετοιμαστώ!!! Δεχόμεθα και παραγγελίες επίσης. Ένα φάι όμως ο καθένας. Δεν θα ξημερωθώ στην Κουζίνα!!!!!

One Happy Dot είπε...

@Spy...
Αν βάλετε το κρασάκι (ρετσίνα καλέ δεν είμαστε για έξοδα) βάζω την καρέκλα...δίπλα μου! :)

@kiara...
πρός στιγμήν ανησύχησα ότι σας κόλησα! Δεν ξέβρετε τι βάρος βγάλατε από πάνω μου! :)

@vk in athens...
Αυτοί οι περιορισμοί μας έχουν κρατήσει πίσω σαν λαό να ξέρεις...

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

Και πως γίνεται να έχεις το δάχτυλο στη Νουτελα και να είσαι και πιο κορμαρα και από την Ζυγουλη; Ε; Ε; Τσαντίστηκα τωρα!