22 Ιουνίου 2010

Κάποιος να με σώσει...


Δέχομαι ανελέητες επιθέσεις βαρεμάρας, κούρασης, άγχους ενω το στερητικό σύνδρομο της λιωμένης σοκολάτας που παγώνει στα ψυγεία δεν βοηθάει τη ρημάδα την ψυχολογία που θέλει επειγόντως διακοπές, έστω και μονοήμερες αλλά να μην είναι σαββατοκύριακο γιατί το σαββατοκύριακο κάνουμε δουλειές, βλέπουμε κανένα φίλο ξεχασμένο από τα παλιά και γενικά κουραζόμαστε!!!

Ουφ, τα είπα με μια ανάσα και ξεθύμανα.

Τελικά θα με σώσει κανείς ή να γκρινιάξω στο ταίρι/σύζυγο/αμόρε/στεφάνι μου που υποσχέθηκε να με ανέχεται και να με αγαπάει για πάντα?
Και πόσο κρατάει τελικά αυτό το πάντα?
Κι αν δεν είναι πάντα και είναι απλό αρκούδι?
Γιατί αν το πάντα κρατάει οσο το μουντιάλ θα κρατήσω την αναπνοή μου μέχρι που να σκάσω. Κι αυτό το τελευταίο το βρίσκω τόσο γραφικό οσο οι περικοπές του τελευταίου μήνα σε μισθούς και συντάξεις και η άποψη οτι κάπως έτσι θα σωθούμε. Αν πάλι το πάντα κρατάει περισσότερο από το μουντιάλ τότε εξαρτάται από το πόσο εύκολα θα βρω το κρυμμένο τηλεκοντρόλ να αλλάξω κανάλι.
Και γιατί να αλλάξω κανάλι θα μου πεις αφού είμαι συντονισμένη στα ερτζιανά της αγάπης και στα διαλείμματα τρώμε πατατάκια...ελα ντε!
Μήπως έβγαλες νόημα από την υπόλοιπη ανάρτηση και θέλεις να σου λύσω και τη συγκεκριμένη απορία? Είμαι κι εγω αλλά είσαι κι εσυ ωρες ωρες...

Και εν πάσει περιπτώσει, τελικά ο Ταρζάν που σώζει τη Τζεην υπάρχει ή τσάμπα καίει η λάμπα οπότε να σβήσω το φως γιατί και η ΔΕΗ το έχει παρακάνει και δεν βρίσκω λόγο να πληρώνουμε την ΕΡΤ αφού δεν βλέπουμε...αλλά έχει και μουντιάλ...τελικά ολα από εκεί ξεκινάνε!?

22 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Τι κρισούλα είναι αυτή;
Κούλαρε! Ακόμη Καλαοκαίρι έχουμε!!!!
:):)
Τώρα θέλω σοκολάτα!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Όλα αυτά μάλλον για το μουντιάλ!!! το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να κάτσεις δίπλα του να βλέπεις και εσύ!!!!υπομονή κοντεύει να τελειώσει να σωπάσουν και οι βαβουζέλες!!

Mamouli είπε...

Όλα οφείλονται στην έλλειψη σοκολάτας. Πήγαινε χτύπα ένα πεντάκιλο παγωτό από τη Δωδώνη και να δεις πως θα φτιάξουν όλα!
Φαντάσου ότι θα θέλεις να δεις και μουντιάλ!

ProFyLaKtiKo είπε...

"Και πόσο κρατάει τελικά αυτό το πάντα?
Κι αν δεν είναι πάντα και είναι απλό αρκούδι?"

καλά γέλασα απίστευτα με αυτό!

σε συμπονώ για την κρίση διακοπών. πρέπει να φύγουμε τώρα! έστω και για λίγο! στη χώρα της νουτελίας!

ασωτος γιος είπε...

ειτε παντα ειτε αρκουδι ,δοκιμασε σεξ χωρις ΔΕΗ και μετα ριξτο και στα πατατακια

Ανώνυμος είπε...

έρωτά μου μην μασάς. οι διακοπές έρχονται. μέχρι τότε ταξίδεψε στις θάλασσες και σε μέρη μακρινά με τη σκέψη. ή τουλάχιστον μπορείς να προσπαθήσεις να αναπτύξεις το συγκεκριμένο ταλέντο. βοηθά πολύ και δη σε περιόδους κάθε είδους κρίσης. trust me.

Slevin Kelevra είπε...

Είστε απίστευτη....

και γκρινιάρα...

και περίεργη....

και εκνευριστική...

και τόσο γλυκιά συνάμα....


Μην μου γκρινιάζετε. Θα σας στείλω θεσπέσιο τσουρεκάκι.


Είστε απίστευτη. Τα φιλιά μου.
:)

mahler76 είπε...

για την Ελλάδα το Μουντιάλ τελειώνει σήμερα αρκεί καλή μου να καθίσεις δίπλα στον αντρούλη σου για όλη την διάρκεια του αγώνα.

Από μικρό κι από τρελό είπε...

πέρασα για μια καλησπέρα τωρα που φάγαμε το γκολ της αργεντινής!!!!


παρολαυτά σε νιώωωθωωω!!!



σματςςςςςς!

DaisyCrazy είπε...

dotaki εγώ το βλέπω το μουντιάλ. ειδικά χθες με την εθνική παλλουκώθηκα μπροστά στο χαζοκούτι :))

διακοπές να πάτε βρε! νιόπατροι είστε να πάτε βολτούλες, θάλασσα, να ηρεμήσετε και να χαρείτε! φυσικά αυτό ισχύει για όλους όχι μόνο για τους νιόπαντρους ε! :))))

φιλάκια πολλά πολλά

mirelen είπε...

Ορίστε, τι κατάλαβες που γκρινιάζεις; Χάσαμε και πάει το Μουντιάλ!!! Τι; Θέλει να βλέπει κι άλλους αγώνες εκτός από αυτούς με την Εθνική; ΑΑΑΑ!!!!! Πατατάκια!!!!!!

Kος Μηδενικός είπε...

Έχεις θεματάκια βλέπω...χμμμμ!!! Δεν ξέρω τι να σου πω! Από την άλλη, τον κύριο Dot τον πήρες για τα εύκολα και τα δύσκολα...και το ίδιο κι αυτός. Άρα αν του κάνεις και λίγο τη ζωή δύσκολη...δεν πειράζει εεεε; Χαχαχαχα!!!!

Βέρα στο Δεξί...Μόλις 20 ημερών είπε...

Κάτσε ρε Zero Point αλλά τα βλέπεις η πατρις περνάει δύσκολες ώρες και εσύ πίσω από την πλάτη μου λες να μας βάλει και άλλα.
Να φύγετε να πάτε αλλού.

Μάλλον φταίει ο Γάμος!
Σσσσσστ, μεταξύ μας.

Μα τις χίλιες Βουβουζέλες του Καλοκαιριού, τα χειρότερα φοβάμαι!

Mamouli είπε...

Μπορείτε να περάσετε από το μπλογκ μας και να παραλάβετε το βραβείο σας.

Το event θα είναι black tie, οπότε παρακαλούμε να έρθετε αναλόγως ντυμένοι.

Emmanouela είπε...

Καλημέρα και καλώς σε βρήκα!
Αρχικά, να σου ευχηθώ κάθε ευτυχία στο γάμο σου και όλα τα σχετικά και φυσικά να μου ευχηθώ και στα δικά μου! Κι ας μην υπογράφω πουθενά κι ας με ξεχάσει η κοινωνία. Τέτοια που είναι, δεν θέλω να έχω πάρε-δώσε, ας βγαίνει μπροστά ο σύζυγος να καθαρίζει για όλα! Σκέψου τα θετικά της υπόθεσης!
Όσο για το Μουντιάλ, δεν έχει θετικά η υπόθεση, σορυ!!!

Και είμαι κι εγώ μεγάλη φαν της σοκολάτας και δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτήν!!!

Το μπλογκ σου είναι πανέμορφο, από τα χρώματα και τις εικόνες, μέχρι την τελευταία... τελεία! Μπράβο σου!!!

One Happy Dot είπε...

@Hfaistiwnas...
Αμ εύκολο το έχεις να κουλάρω? Στο τέλος θα κουλαθεί ο εγκέφαλός μου με την καθημερινότητα! Οχι οτι τώρα φημίζομαι για το λογικό του σκεπτικού μου αλλά λέμε τώρα! Φιλί παρ-άλογο!!!!

@ΦΟΥΛΗ...
Απαπαπαπαπα! Μετά τη φήμη που μου έχει βγάλει ο Mahler οτι είμαι γκαντέμω (απορώ γιατί...!) δεν βλέπω κανένα ματς σημασίας και πάνω από ολα δεν κάθομαι ούτε καν στο ίδιο δωμάτιο με το ταίρι!!!!

@Mamouli...
Ενα σου λεω μόνο...Cremeria Vienna! Ιταλικό παγωτό που σε στέλνει αδιάβαστο! Έχει γεύση Nutella και με ενα κιλό από δαύτο, σου παίζω και το Ave Maria με βουβουζέλα!

One Happy Dot είπε...

@ProFyLaKtiKo...
Άλλος για τη Nuttelia γιατί χανόμαστε??!!! Θα βάλω τα κουτάλια, βάλε τα βαζάκια (να φέρουμε και κανένα σουβενίρ βρε να βάλουμε πάνω στο σκρίνιο να θυμόμαστε το βακάνς!!) και φύγαμε!!!

@ασωτος γιος...
Σεξ χωρίς ΔΕΗ και μετά πατατάκια! Να ένας συνδυασμός που μπορώ να πραγματοποιήσω! Η επόμενη επιλογή μου ήταν να πάρω το αμόρε και να το παω στον Υμηττό να το αποπλανήσω κάνοντας παρεμβολές στα τσιπ(ς) κι'αυτό...ακόμα και που το σκέφτηκα με προβληματίζει!!!

@melancholic anonymous...
Θέλω να ταξιδέψω και να φτάσω ψηλά με αερόστατο και χαμηλά με πατίνι και να ονειρευτώ οτι τρώω καρπούζι σε μια άσπρη παραλία με διάφανα νερά και 2 αστακούς που να μιλάνε βλακενστιανά..μπορώ? Νομίζω πως ήρθε να την κάνουμε? Ε?Ε?Ε?

One Happy Dot είπε...

@Slevin Kelevra...
Είμαι απ'ολα! Δηλώνω ένοχη και αναμένω ποινές! Αν μπορούσα να επιλέξω μια, αυτή θα ήταν λευκή σοκολάτα με κάστανο αλλά...ποιά είμαι εγω να σας πω πώς θα κάνετε τη δουλειά σας? ε?ε?

@mahler76...
ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ!!!!
Ήμουν στο διπλανό δωμάτιο και έκανα μπάνιο και τη στιγμή που βγήκα και είπα να δω τι γίνεται η μπάλα είχε ηδη φύγει από τα πόδια του αυτουνού και είχε πάρει κλίση πρός το τέρμα...ε δεν είμαι και Θεός να αλλάξω τα γεγονότα!!!! Δλδ...Τζήζους!!!!

@Από μικρό κι από τρελό...
ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ!!!!!!!
Το είπα αυτό έτσι???
Σμουτς και σε σένα έτσι γιατί αν είσαι και μικρός και τρελός σε πάω με τρέλα!!!!

One Happy Dot είπε...

@DaisyCrazy...
Όλοι έχουμε αναγκη τις διακοπές τρελοπαπίτσα μου αλλά δεν τις βλέπω να έρχονται άμεσα και μέχρι τότε...φέξε μου και γλύστρησα και έφαγα τα μούτρα μου και δεν μου άρεσε σου λεω!!!!!! :) Φιλί πολυζουπηχτό!

@Mirelen...
Καλέ στο σπίτι μας η βουβουζέλα ηχεί γενικότερα χωρίς διακρίσεις σε χώρες και αγώνες! Όλα τα σφάζουμε, ολα τα μαχαιρώνουμε, ολα τα βλέπουμε ολα τα σχολιάζουμε! Είμαστε παντού!!!!

@Zero Point...
Κι εγω έτσι πιστεύω λατρεία μου αλλά δες τον πως πετάχτηκε αμέσως να μας κάνει τον καμπόσο!!! Οχι δες...

One Happy Dot είπε...

@Βέρα στο Δεξί...Μόλις 20 ημερών...
Μήπως να πεις καλύτερα "παρα 30 ημερών" να είσαι πιο προχώ??? Και σιγά τα δύσκολα που με πήρες μπουμπούκι και με κατάντησες αποξηραμένο και πατημένο σταμναγκάθι που το φύσηξε ο παγωμένος βοριάς και το πήρε και το σήκωσε αλλά κάτι τα κουφέτα που μπουκώσαμε τόσες μέρες κάτι τα μακαρόν που να πάω η βουβουζέλα??? Τι είπα πάλι η ποιήτρια? Αγάπη, τελικά με εμπνέεις τέλος!

@Mamouli...
Ευχαριστούμε πολύ!!!! Ως πρώην θρανιακή γειτόνισσα χαίρομαι πολύ που τα λέμε βλογιακώς και που με βραβεύεις όπως μου αξίζει! Πες μου τώρα...θυμάσαι να ήμουν έτσι ψώνιο όταν πηγαίναμε μαζί σχολείο ή το απέκτησα πρόσφατα το μικρόβιο και πρέπει να δω γιατρό?! Φιλί ζουπηχτό!!!

@Εμμανουέλα...
Σ'αγαπώ! Τέλεια, τελεία και τέλος!!! Καλώς ήρθες και καλώς να κάτσεις και να μοιραστείς την τρέλα μας για οσο αντέξεις!!!! Φιλί και τσάκω και ενα παγωτινάκι, πρώτη φορά στο ιστοτσαρδί μας!!!!

DaisyCrazy είπε...

αχ αυτό το πολυζουπηχτό το φιλί σβούριξε στ'αυτί μου! :))))))

να πάτε θάλασσα κι ας μην είναι σε "επίσημες" διακοπές.. η θάλασσα είναι καλοκαίρι και διακοπές!

φιλάααακια!

scepticusbatsicus είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.