19 Φεβρουαρίου 2014

Γυρί-ζω!

Ξαναγυρνώ σαν τον δολοφόνο που επιστρέφει πάντα στον τόπο του εγκλήματος...για λίγο για πολύ θα δείξει. Με τόσες ανατροπές από την τελευταία φορά που έγραψα το μόνο που δεν παίρνω σαν δεδομένο είναι ο χρόνος και οι αποσκευές του. Ξαναγυρνώ και αφιερώνω το πρώτο ποστ στο παλλικαράκι μου, στο γιο μου...ναι είμαι μαμά πια και καμιά φορά νομίζω οτι τίποτα από οσα εχω κάνει στη ζωή μου δεν είχε μεγαλύτερη αξία από αυτό. Και μιας και στο ραδιόφωνο αυτή τη στιγμή παίζει Rihanna-Diamonds, σιγοτραγουδώ για το δικό μου διαμαντάκι. Θα μπορούσα να είμαι πιο κουλτουριάρα και να "ντυσω" την επιστροφή μου με κάτι πιο...πιο...αλλά οχι, πιστεύω στην τύχη και στις συμπτώσεις και πατάω Play!

10 σχόλια:

Kος Μηδενικός είπε...

Όπα μανίτσα μου. Είδα φως και είπα να μπω. Καλέ τι ακαταστασία είναι αυτή εδώ μέσα; Τσάκω μια μερέντα για μένα...έλα που δεν έχεις...και κάτσε να τα πούμε λίγο! Η Ριχάνα για μπακ-ράουντ που λένε και στο χωριό μου...μέγλα είναι!

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα! Μετά από πολύυυυ καιρό! Για να ανασυνταχθούμε!!!

Hfaistiwnas είπε...

Να το χαίρεσαι το διαμαντάκι σου!

One Happy Dot είπε...

Μερέντα σε αυτό το βλογόσπιτο??? Ζαμαις!!!! :)
Ηφωστιωνάκο είσαι σταθερή αξία!!

apos είπε...

Μας κακομαθαίνετε και θα αρχίσουμε και εμείς να γράφουμε! Θα σηκώσει τα πόδια το ρημάδι το blogspot να μας δείρει όλους..
Να χαίρεστε το παιδίον, ξέρετε εμείς ως αργεντινοί λαϊκισταί, σας έχουμε ταράξει στα likes.

One Happy Dot είπε...

Κι εμείς απολαμβάνουμε αυτό το γνήσιο αργεντίνικο μπρίο και τα likes που το συνοδεύουν!! :)

jkoulian είπε...

έλα να μαζευόμαστε όλοι σιγά σιγά!
Είδες που όλα πήρανε το δρόμο τους τελείτσα μου;
Μα Rihanna....? τστστστστστσ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πέρασα οπως κάνω παντα στους φιλους για ν αφησω τις ευχες μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆Απολυθηκα και ξαναγυρισα.Να τον χαιρεσαι το γιο σου!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)

DaisyCrazy είπε...

όλη μέρα σήμερα σκέφτομαι (ακούω στο ραδιόφωνο του μυαλό μου)αυτό το κομμάτι της Ριάνα και τώρα έρχομαι εδώ μετά από τόσους μήνες που έγραψες το ποστ και το διαβάζω :)
κι εσύ μανούλα πια ε; να σου ζήσει το παιδάκι σου κι ότι επιθυμείς. ελπίζω να ξαναεμφανιστείς πριν το τέλος της χρονιάς.
:*