3 Φεβρουαρίου 2010

Με λένε Κουκίδα και είμαι καλά!


Χάθηκα αλλά είμαι καλά!
Εχω μπόλικη δουλειά και, ενίοτε, σκάνε μπαλάκια ολούθε με αποτέλεσμα να μεγαλώνει ο όγκος της δουλειάς μου με βλακώδεις ρυθμούς αλλά είμαι καλά!
Οι ορμόνες μου εξακολουθούν να ακροβατούν αλλάζοντας ρόλους (από Κρουέλα Ντε Βιλ σε Weeny το αρκουδάκι, από Σαπφώ "Μπουρλότο" Νοταρά σε Τζένη "Γυρίίίίσατε?" Καρέζη) ενω οι γύρω μου απλά λένε ναι σε οτι λεω χωρίς πολλές πολλές κουβέντες (ενω είμαι σίγουρη οτι παράλληλα με γράφουν κανονικά και έχουν πάψει προ πολλού να με παίρνουν στα σοβαρά!) αλλά...είμαι καλά!
Οι ετοιμασίες του γάμου προχωράνε με τόσο αργούς ρυθμούς που θα έλεγε δικαίως κανείς οτι παντρευόμαστε του χρόνου το Μαη και ανα τακτά διαστήματα τρώω φρίκες και προσπαθώ να τα τελείωσω ολα σε μια μέρα κάνοντας τα νεύρα του μέλλοντος γαμπρού τσατάλια αλλά...είμαι καλά!
Η έμπνευσή μου αγνοείται γενικότερα από τα Χριστούγεννα με αποτέλεσμα να μπορώ να γράφω μόνο το όνομά μου και αυτό αφού το εχω διπλοτσεκάρει με την αστυνομική ταυτότητα αλλά...είμαι καλά!
Το πρόβλημα είναι οτι σε λίγο δεν θα είναι καλά οι γύρω μου που υπομένουν το δικό μου καλά και σεληνιάζονται μαζί μου και...θα μου χαλάσουν τη διάθεση!!!! :)

Θα παραμείνω εκτός για λίγο ακόμα αλλά θα επανέλθω...πάντα καλά!!!

Σας φιλώ ζουπηχτά!!!!

P.S. Ευχαριστώ για ολα τα σχόλια στο προηγούμενο post!!!

25 σχόλια:

Ioanna είπε...

καλέ έλεος. αντί να αναπτύσσεις τα ταλέντα σου εσύ γίνεσαι χειρότερη! άκους εκεί δεν έχει έμπνευση! τς τς τς! μην ανησυχείς τα δικά μας τα νεύρα τα έχεις σπάσει ήδη αλλά τί να κάνουμεν μανδάμ σας αγαπάμε και ως γνωστόν όποιος αγαπάει υπομένει. ας σε πάω ένα 7 με τον ξεμαλλιασμένο μπας και ανασκουμπωθείς :P

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχουν και χειρότερα από το να έχεις πολλή δουλειά, να μην έχεις έμπνευση και να άγχεσαι να τα προλάβεις όλα για τον επικείμενο γάμο σου...
Ας πούμε, μπορεί να κάνεις δίαιτα και να μην δύνασαι να διαβάσεις τίποτα, χωρίς να το μπερδέψεις με φαί!
Διότι, μπορεί εσύ να γράφεις ότι "τρως φρίκες", αλλά εγώ θα ορκιζόμουν ότι "τρως φακές".
Εδώ ο Παπανδρέου λέει για «βαθύτατο πρόβλημα δημοκρατίας» κι εγώ διαβάζω "βαθύτατο πρόβλημα τυρόπιτας", στις φρίκες θα κολλούσα;;;

Υπομονή, με λίγα λόγια, μικρή κουκίδα. Όλα θα πάνε καλά! Όλα θα τα προλάβεις! Κι όταν βρεις την έμπνευσή σου (πότε την έχασες; δεν σου φαίνεται ρε παιδί!) και ηρεμήσεις λίγο, εδώ θα είμαστε και πάλι! Σμουτς!

Hfaistiwnas είπε...

Λίγο η δουλειά, λίγο το άγχος για όλα, και πάλι καλά σε βρίσκω! :)
Να κάτσεις όσο θες! Και θα σε περιμένουμε! :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

όλα θα περάσουν, ασχολήσου καλέ με τις ετοιμασίες του γάμου και άσε μας εμάς το συγουρο είναι ότι εδώ θα μας βρείς....
Γατοφιλιά πολλά...

Γ.Π. είπε...

Πριν ξαναχαθείς και επειδή όπως διαβάζω είσαι σε άρ(ΡΩ)ιστη κατάσταση επιβάλλεται να περάσεις και από μας που υπάρχει για σένα μια "Μοιραία" πρόσκληση!

b|a|s|n\i/a είπε...

όλα καλά λέμεεεεεε!
και πάντα καλά ξαναλέμεεεεε!
φιλιά καλά και πολλά! :))

mahler76 είπε...

χέσε τις ετοιμασίες και απλά παντρέψου.

DaisyCrazy είπε...

Κοίτα να'σαι και να αισθάνεσαι καλά! Ο γάμος θα'ναι άψογος είμαι σίγουρη. Μην αγχώνεσαι παραπάνω από ότι χρειάζεται (γιατί λίγο άγχος είναι αναγκαίο).
Να θυμάσαι έστω μια φορά τη βδομάδα να κάνεις κάτι που σ'ευχαριστεί.
Φιλιά

υγ. να βάλεις τον γαμπρό να βοηθήσει στις προετοιμασίες! :)

Pink_Fish είπε...

οι ετοιμασίες του γάμου μπορούν όντως να σου σπάσουν τα νευρα. Υπομονή :)

mariw είπε...

Έχω κάτι που σίγουρα θα σε κάνει καλύτερα….!!!!!

http://feistycook.com/WP/2010/01/23/self-frosting-nutella-cupcakes/

One Happy Dot είπε...

@Ioanna...
Η ανωμαλία μας ένωσε και αυτή μας κρατάει ακόμα! Ο ξεμαλλιασμένος θα λάβει πάραυτα συμβουλές μπωτέ αλλιώς θα γίνουμε αλκοολικοί προκειμένου να αντέξουμε αυτό το styling!!!

@brokensemaphore...
Γλυκάκι μου άστα γιατί αν εντάξω και το φαγητό στην ανωμαλία που χαρακτηρίζει τις ημέρες μου τότε η σκέψη και μόνο θα μου προσθέσει μερικά κιλάκια! Αρκεί να σου πω οτι σε καθημερινή βάση τρώω ενα πακετάκι γεμιστά Παπαδοπούλου με βανίλια (δοκίμασέ τα...με το σοκολατένιο μπισκοτάκι!) και το δεύτερο πάντα με γλυκοκοιτάζει! Αρα...θα μπορούσα να τρώω και φακές!

@Hfaistiwnas...
Μωρέ αν καθόμουν μια χαρά θα ήταν!!! Παρόλα αυτά κι καθώς μου έχετε ηδη λείψει ελπίζω σύντομα να χαλαρώοσυμε! Φιλί!

One Happy Dot είπε...

@ΦΟΥΛΗ...
Μισώ τα δεδομένα! Κάντε μου κι εσείς κανένα χουνέρι να τρέχω πίσω από την ουρά μου!!! Φιλί πολυτεράστιο!

@Καημός...
Είχες έμπνευση έτσι???? Θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ στο κάλεσμα αλλά...το μοιραίο μέσα μου έχει κλειδωθεί στο πατάρι και αρνείται πεισματικά να βγεί αν δεν του δώσω 6.4 κιλά Νουτέλας! Χμ...δύσκολο λες?

@b|a|s|n\i/a...
Το πιάσαμεεεεεεεεεεεεε!!!!
Το τσακώσαμεεεεεεεεεεεεε!!!!
Φιλιά φιλιά φιλιά νουτελοτά!

One Happy Dot είπε...

@mahler76...
Και τι θα φάμε??? Αυτό το τραπέζι θα σώσει τη σχέση μου να ξέρεις! (μπρίνγκ δε τάπερ γουϊθ γιου!)

@DaisyCrazy...
Μια φορά την εβδομάδα θα κάνω κάτι που με ευχαριστεί...χμ...μπορώ να το κάνω ολη μέρα να το ευχαριστηθώ με την ψυχή μου που λέμε?! Θα ζητάω και σχετική άδεια από τη σημαία!

@Pink_Fish...
Δεν θα έλεγα οτι μου σπάνε τα νεύρα οι ετοιμασίες...είναι τα περιφερειακά που κάνουν τη ζημιά και παίρνει η μπάλα και το μαριάζ! (με προφορά στο έγραψα, ελπίζω να το κατάλαβες!)

One Happy Dot είπε...

@mariw...
...
...
...
...
Νομίζω οτι σ'αγαπώ!!!!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Ώπα δεν ήξερα ότι παντρεύεσαι χρυσό μου, η ώρα η καλή και ευτυχισμένη!

Καλά μην καταρρεύσεις και πας κι εσύ στην εκκλησία σαν τζάνκι, κοίτα να το χαρείς. Στην ανάγκη πέτα μπαλάκια (στον άντρα σου το κέτερινγκ, στην κολλητή σου τη μουσική κ.ο.κ.).

Με το καλό!

ProFyLaKtiKo είπε...

έλα δε θέλω άγχη! και όλα θα τα προλάβουμε και όλα θα είναι σούπερρρρρρρ!

εν ανάγκη θα μαγειρέψει η θεία ντόνα σε ένα μεγάλο καζάνι

Unknown είπε...

έλα ρε συ!! παντρευόμαστε την ίδια χρονιά!!!??? χαχαχα!! εγώ πάλι γιατί το αντιμετωπίζω χαλαρά;; τον Ιούνιο εμείς...εσείς πότε με το καλό;

Mamouli είπε...

Λοιπόν,

αν δεν αντέχεις τις ετοιμασίες του γάμου (που -μεταξύ μας- γουστάρεις) κάνε αυτό που έκανα και εγώ:
Πάρε το amore της ζωής σου, τους κουμπάρους και τους γονείς, πήγαινε στο δημαρχείο και σε less than 10 minutes θα είσαι ένα παντρεμένο κορίτσι!

Α! Και όσο για το γλέντι; Κάνε ένα υπερπάρτυ (με πολύ ποτό και τρελές μουσικές) και γλέντησέ το 3 μέρες συνεχόμενες!

One Happy Dot είπε...

@Μάγισσα Κίρκη...
Οτι θα παω κομματάκι "βάρκα γυαλό" στην Εκκλησιά θα παω...ενα Πλωμάρι κι έγινα! Και έτσι όπως το σκέφτομαι...ο εγκέφαλος θα κολυμπήσει στο Πλωμάρι εκείνες τις μέρες! ;)


@ProFyLaKtiKo...
Θα πρέπει να είναι ενα μεγάάάάάάάλο καζάνι και η θεία να ξεκινήσει απο τώρα να ακονίζει τα μαχαίρια της!!!

@Chichipiru...
Τέλη Μαη!! :)
Μωρέ κι εγω τον περισσότερο καιρό είμαι τόσο χαλαρή που σκέφτομαι οτι κάτι εχω ξεχάσει...που και που όμως τρώω 2-3 φρίκες έτσι για την αλλαγή και επανέρχομαι στην προηγούμενη αφασιακή κατάσταση!

@mamouli...
u know me...φυσικά και γουστάρω! Όπως επίσης γουστάρω και να γκρινιάζω που και που και μετά να αλλάζω τελείως πλάνο και να είμαι γιουχου γιουπι! Ασε που ο γάμος θα γίνει στον Πόρο και αυτό...δεν το αλλάζω με τίποτα! ;)

Lucretia είπε...

Όλα θα γίνουν.Φτάνει να το πιστέψεις.Καλό κουράγιο.

One Happy Dot είπε...

@συνvεφάκι...
Μπορούν να κάνουν και αλλιώς??! Φιλί γλυκό μου!

Όναρ είπε...

Εντάξει, έρχομαι κι εγώ το ζώων μετά από τόσο καιρό και βλέπω ότι ΟΛΑ έχουν αλλάξει προς το καλύτερο αλλά δε σκέφτηκα να σε ρωτήσω τίποτα στο facebook και είμαι απαράδεκτη και συγγνώμη και τί πρέπει να κάνω τώρα και όλα αυτά μαζί και μόνα τους και πολύ σε αγαπάω Τελίτσα μου και σένα και όλους αυτούς του οργανισμούς γύρω και μέσα και πάνω και κάτω σου..και τα μυρμηγκάκια ακόμα..αχ, τί με έπιασε..; Καλησπέρες [μονίμως] καθυστερημένες..

Unknown είπε...

ρε συ για τέλη Μάη πήγαινα κι εγώ αλλά μια άλλη μου έκλεψε την ημερομηνία! μήπως είσαι εσύ να ξεμαλλιαστούμε;; :P:P τελικά συμβιβάστηκα κ με το αρχές Ιούνη! :P

One Happy Dot είπε...

@Όναρ...
Καλέ!!!! Δεν σου είπα χρόνια πολλά για τη γιορτή σου!!!!! Απαπαπαπαπαπαπα!!!! Τελικά οι καθυστερήσεις μας πάνε παράλληλα οπότε...μηδέν λόγος συγγνώμης και λοιπών τέτοιων εκφράσεων! Μεταξύ μας...αγάπη και μόνο! Και φιλιά, πάντα καθυστερημένα!

@Chichi...
Αν πήγαινες κι εσυ για Πόρο τότε...τσάκω μια τρίχα μου και ξεκινάμε!!!

Όναρ είπε...

Καλέ!!!!Ευχαριστώ αλλά κρατάει 40 μέρες..οπότε δεν καθυστέρησες..τουλάχιστον όχι πολύ..Καλησπέρες εορταστικές..